Zpět na článek

Diskuze: Podívejte se, jak Horizon Forbidden West vypadalo dva roky před vydáním

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

STAR64

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem by mě někdy zajímaly i ty rozpočty jednotlivých her. U Horizonu zero dawn sem našel na netu 45M v eurech bez reklam čili asi těžkej profit ;)

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém je, že tyhle hry jsou už tak drahé na výrobu, že prodat 10 milionů je málo. A tak se Sony už možná těší, jak se zahojí na multiplayerové variantě, kde bude prodávat season-passy a oblečky. P.S.: Zajímavější by bylo vidět, jak dva roky před vydáním vypadal první díl. U druhého se dá čekat, že prostě vypadal jako dodělaný první díl, na kterém se stavělo. Vím, že pár krátkých záběrů (roboti byly jen krabice) bylo zveřejněno.

STAR64

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O prodejích ani ťut zajímavé =)))

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
1. 1. 2023 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@STAR64 Pravda, ale asi bych je nepodceňoval - jednička nakonec prodala 20 milionů kusů. Je ale pravda, že její hlavní konkurence v té době (Zelda) vyšla na jiné platformě, zatímco Elden Ring se s dvojkou Horizonu "popral" přímo v jejím rajónu 👁️

STAR64

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Podle mě je to bída a to sem bral speciálku a zplatinoval sem to. Ale na psprofiles má ta hra víc hráčů jak Ragnarok čili je otázka co je bráno jako úspěch a co ne...

STAR64

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@STAR64 Klidně to mohlo prodat 7 mega ale může to bejt bráno jajo fail. Se podívejte na Days gone. U TLOU2 se prodalo 10M a prej i s reklamou to stálo 360M a nezaplatilo se to... P.S. na profiles má hra 83K hráčů na PS5 a Ragnerok 54k čili asi tak...

Matematický Guru

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@STAR64 Zdar, pokud se prodalo 10M kopii a hra stála řekněme cca 40$ v průměru, tak se to určitě zaplatilo. :))

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matematický Guru Problém v jakémkoliv podnikání ale je, že pouhé "zaplatilo se" nestačí. Produkce musí vygenerovat i potřebný zisk. Je sice fajn, že se čtyři roky dělalo a pak nám to (zpětně) zaplatilo výplaty, ale protože není zisk, tak si musíme buď zase půjčit na úrok a nebo se prostě rozejdeme každý svou cestou. A protože Sony má možnost peníze na X let investovat do rozličného "podnikání", snadno si spočte, že jí to za nízký zisk nestojí. A proto se dělá multiplayerová varianta.

Reklama
Reklama