Podle kreativního ředitele Marvel's Midnight Suns došlo k vystřihnutí tří desítek dialogů
Novinka Podle kreativního ředitele Marvel's Midnight Suns došlo k vystřihnutí tří desítek dialogů

Podle kreativního ředitele Marvel's Midnight Suns došlo k vystřihnutí tří desítek dialogů

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One

Byla potřeba redukovat obsah.

Reklama

Marvel's Midnight Suns patří mezi tituly, které během pár hodin neprojdete. Času dokáže zkonzumovat opravdu hodně. Obsahovat má více než 65 tisíc řádků hlasových dialogů. Vývoj byl podle všeho extrémně náročný, což potvrdil také nedávný rozhovor pro Rock Paper Shotgun, ve kterém se kreativní ředitel Marvel's Midnight Suns Jake Solomon řádně rozpovídal o tom, jak probíhal. Dojít mělo dokonce k osekání rozhovorů o čemž se rozhovořil takto: "Ze hry jsme vystřihli 30 rozhovorů, asi 30 scén. Vystřihli jsme jich spoustu, protože jsme si uvědomili, že je toho prostě moc."

Podle kreativního ředitele Marvel's Midnight Suns došlo k vystřihnutí tří desítek dialogů

Zda to byla dobrá cesta je otázkou, protože podle některých hráčů je absence některých příběhových dialogů celkem citelná. Stejný názor na to má také režisér vyprávění Chad Rocco, který kvůli rozhovorům na Solomona stále tlačil. Ten však pracoval s myšlenkou, že dialogů je dostatek a tak došlo k osekání.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama