Pokračování Bulletstorm mělo být ještě šílenější
Bulletstorm Novinka Pokračování Bulletstorm mělo být ještě šílenější

Pokračování Bulletstorm mělo být ještě šílenější

Michal Burian

Michal Burian

10

Titul byl ve vývoji, nakonec se ale tvůrčí celek přesunul na vývoj prequelu Gears of War: Judgment.

Reklama

Adrian Chmielarz, zakladatel People Can Fly, který opustil studio v době, kdy se tvůrčí celek měl začít soustředit na vývoj prequelu Gears of War série s podtitulem Judgment, v rozhovoru s britským EG prozradil, že pracovali na pokračování first-person střílečky Bulletstorm z roku 2011.

Bulletstorm 2 měla být podle jeho slov úžasná hra s ještě šílenějšími nápady a koncipovaná tak, že se jednalo o rychlou řežbu.

Podle Chmielarze se polské studio People Can Fly pustilo do velkého risku, když pracovalo na pokračování Bulletstorm, protože první díl se prodával jen tak-tak. Bulletstormu se podle dostupných informací po celém světě prodalo 1,48 milionů kusů. Nejlépe se dařilo Xbox 360 verzi, která prodala 940 000 kusů. PS3 verze pak 410 000 a PC 130 000 kopií.

Nakonec byl ale vytvořen pouze koncept. Studio se totiž začalo soustředit na GoW: Judgment.

Chmielarz vidí největší chybu v neúspěchu střílečky Bulletstorm ve špatně zvoleném marketingu, který hru propagoval jako bláznivou sci-fi jízdu. Svůj podíl na neúspěchu má prý i ekonomická krize, z které se svět v roce 2011 teprve vzpamatovával.

Tak uvidíme, zda se někdy pokračování dočkáme. My jsme hře v recenzi dali 7/10.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama