Titul byl ve vývoji, nakonec se ale tvůrčí celek přesunul na vývoj prequelu Gears of War: Judgment.
Adrian Chmielarz, zakladatel People Can Fly, který opustil studio v době, kdy se tvůrčí celek měl začít soustředit na vývoj prequelu Gears of War série s podtitulem Judgment, v rozhovoru s britským EG prozradil, že pracovali na pokračování first-person střílečky Bulletstorm z roku 2011.
Bulletstorm 2 měla být podle jeho slov úžasná hra s ještě šílenějšími nápady a koncipovaná tak, že se jednalo o rychlou řežbu.
Podle Chmielarze se polské studio People Can Fly pustilo do velkého risku, když pracovalo na pokračování Bulletstorm, protože první díl se prodával jen tak-tak. Bulletstormu se podle dostupných informací po celém světě prodalo 1,48 milionů kusů. Nejlépe se dařilo Xbox 360 verzi, která prodala 940 000 kusů. PS3 verze pak 410 000 a PC 130 000 kopií.
Nakonec byl ale vytvořen pouze koncept. Studio se totiž začalo soustředit na GoW: Judgment.
Chmielarz vidí největší chybu v neúspěchu střílečky Bulletstorm ve špatně zvoleném marketingu, který hru propagoval jako bláznivou sci-fi jízdu. Svůj podíl na neúspěchu má prý i ekonomická krize, z které se svět v roce 2011 teprve vzpamatovával.
Tak uvidíme, zda se někdy pokračování dočkáme. My jsme hře v recenzi dali 7/10.