Alan Wake 2 Novinka Populární pasáž z Alana Wakea 2 se do hry málem nedostala

Populární pasáž z Alana Wakea 2 se do hry málem nedostala

Jan Urbančík

Jan Urbančík

3
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S

Vývojářům se zdál nápad až příliš složitý na provedení.

Reklama

Následující článek sice neobsahuje spoilery pro příběh jako takový, ale prozrazuje jednu velmi unikátní pasáž ze hry Alan Wake 2. Pokud jste tedy titul nehráli a nechcete se ochudit o překvapení, raději dál nečtěte.

Alan Wake 2 už je venku více než týden, můžete si tak přečíst naši recenzi, kde jsme hře udělili plných 10 bodů z 10, nebo si poslechnout podcast, kde jsme titul podrobně rozebrali. A zatímco čekáme na dodatečný obsah v podobě New Game+ a příběhová DLC, začínají na povrch vyplouvat zajímavé informace z vývoje. Jednu takovou přinesli game directoři Sam Lake a Kyle Rowley v podcastu Friends Per Second.

Řeč totiž samozřejmě došla na čtvrtou kapitolu Initiation s názvem "We Sing", která se na internetu stala absolutním fenoménem a mnozí hráči ji prohlašují za nejlepší segment ve videohře za poslední roky. Ve skutečnosti však tento interaktivní muzikál ve hře vůbec být nemusel. S nápadem původně přišel samozřejmě Sam Lake, údajně se o to pokoušel už v Controlu, kde to nakonec nevyšlo (byť jsme dostali Ashtray Maze, které je udělané v podobném stylu).

"Vzpomínám si", říká Rowley, "jak za mnou (Sam Lake) přišel a řekl 'Chci udělat muzikál' a já byl jakože 'Ty ses zbláznil, o čem to mluvíš?'" Lake a Rowley následně řešili, jak to tedy vůbec provedou, a nebylo to vůbec jednoduché.

"Bylo to opravdu, opravdu těžké mít v tom muzikál, z mnoha důvodů," říká Sam Lake. "Byla spousta produkčních mítinků (kde lidé říkali) 'No tak, musíme to vystřihnout' a já že 'Absolutně ne, tohle nevystřihneme.'"

Původně se měla pasáž odehrávat v samotném studiu a měla být víc in-game, nakonec se ale sekvenci rozhodli z velké části udělat z live-action záběrů, neboť dělat in-game cutscény by bylo příliš složité.

Mimochodem zajímavý fakt na závěr: Jak asi víte, celé Remedy Connected Universe je opravdu komplikované, jak si tedy všechno pamatuje Sam Lake? V podcastu se přiznal, že několikrát musel zavítat na fanouškovskou stránku Alan Wake Wiki a připomenout si některé věci z jedničky. Nikdo si holt nemůže pamatovat všechno.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama