Pořádný nášup informací o multiplayeru v Black Ops 3
Novinka Pořádný nášup informací o multiplayeru v Black Ops 3

Pořádný nášup informací o multiplayeru v Black Ops 3

Vojtěch Zikán

Vojtěch Zikán

21

Treyarch vypustil do světa mnoho novinek a detailů o multiplayeru Call of Duty: Black Ops III, od map, přes Gunsmith až po nové specialisty.

Reklama

Na konferenci Sony během E3 jsme se poprvé mohli podívat na nové Call of Duty v akci. Kromě ukázky kooperace čtyř hráčů během singleplayerové mise Ramses station, jsme se zároveň dočkali i odhalení multiplayeru, což je dost nezvyklé, jelikož jeho každoroční odhalení bylo vždy ke konci srpna. Po multiplayerovém traileru jsme dostali i pořádný nášup informací.

Hlavní chlouba celé hry více hráčů jsou noví tzv. Specialisté. Jedná se o elitní vojáky s vlastní osobností a odlišnými schopnostmi či zbraněmi. Každá postava má svoji jedinečnou zbraň a schopnost, kterou si mohou po určitém dosažení bodů aktivovat. Specialistů má být celkem devět a před každým zápasem si můžete jednoho z nich vybrat a vrhnout se s ním do válečné vřavy. Zatím známe šest specialistů.

Donnie "Ruin" Walsh

Bio: Pochází z rodiny s vojenskou tradicí. Je obávaný, rychlý a hlavně nebezpečný. Zbraň: Gravity Spikes - při doskočení na zem má možnost vyvolat malou, ale smrtící tlakovou vlnu. Schopnost: Overdrive - na krátkou chvíli zrychlí svůj pohyb.

Zhen "Seraph" Zhen

Bio: Členka nebezpečného singapurského gangu 54 Immortal. Je známá pro svoji disciplínu a nahánějící hrůzu. Zbraň: Annihilator - revolver nabitý silně průraznými kulkami. Schopnost: Combat Focus - na krátký čas zrychlí svůj příděl bodů pro dosažení scorestreaků.

Alessandra "Outrider" Castillo

Bio: Díky vyrůstání v brazilské favele si osvojila nebezpečné schopnosti, které jí povýšili až do Brazilských speciálních jednotek. Zbraň: Sparrow - smrtící luk vystřelující výbušné šípy s nastavitelným dostřelem. Schopnost: Vision Pulse - zaznamenává veškerou aktivitu nepřátel v okolí po krátkou dobu.

Experimental War Robot alias "Reaper"

Bio: Prototyp válečného robota používaný pro speciální operace. Zbraň: Scythe - jeho ruka se změní na rotační kulomet Schopnost: Psychosis - napadne nepřátelskou DNI (Direct Neutral Interface) a zmate nepřítele vytvořením tří svých kopií, které poslouží jako návnada.

David "Prophet" Wilkes

Bio: Svojí první kybernetickou součástku získal v British Engineering Corps. Během pěti let se z něho stala živoucí zbraň. Zbraň: Tempest - nabíjející elektrická střela s řetězovým účinkem. Schopnost: Glitch - vrátí se zpět na svoji pozici kde stal před několika sekundami.

Tavo "Nomad" Rojas

Bio: Jediný přeživší elitní Rapid Deployment Force specializující se na boj v džungli. Zbraň: H.I.V.E - položí past, která po aktivování vypustí roj nano-dronů. Schopnost: Rejack - obnoví svoje zdraví díky něčí blízké smrti.

Kromě specialistů je další novinkou Gunsmith. S touto funkcí můžete provádět absolutní úpravy vaší zbraně. Nyní máte možnost si na zbraň nandat až celkem 6 přídavků (dříve šli pouze 3). Určitě zaujme i Paintshop, kde si můžete vytvořit svůj emblém a "namíchat" vlastní kamufláž. Díky 64 vrstvám a 3 stranám mohou hráči vytvářet nespočet různých variant kamufláží. Bohužel je tato funkce dostupná jen pro PC, Xbox One a PS4. Staré konzole se jí nedočkají. Activision však již dřív zmiňoval, že verze hry na staré konzole bude mít osekanější herní obsah.

Představil se nám i nový Movement system. Ten se od Advanced Warfare liší hned v několika bodech. Thrust jumps závisí na "power meter", který vám udává, jak moc můžete skočit. Pokud je tento metr prázdný, musíte počkat na jeho doplnění, než zase budete moci skákat. Ani tentokrát nebude chybět možnost sklouznutí, podobně jako v Advanced Warfare. Nedočkáme se ale plavmého skoku, který byl v obou dílech Black Ops. O tom, že wallrunning se ve hře objeví, víme už od prvního traileru.

Tvůrci se dušují, že nevykrádají Titanfall a že se inspirovali jinde. Při skoku na zeď se na ní nejdříve musíte zaháknout a teprve poté se rozběhnout. Běhání po zdi je však omezeno a nelze běhat do nekonečna, zatímco klasické běhání po zemi je nyní neomezené.

Na mapách, kde se vyskytuje voda, může dojít i k podvodním bojům. Pod vodou nedochází k žádné penalizaci a vaše výzbroj funguje stejně jako na suchu. Pod vodou nelze zůstat dlouho, po nějakém čase se postava začne dusit a je nutné se nadechnout.

Jako poslední zde představuji mapy. Víme zatím jen o čtyřech, ale to určitě není finální číslo. Combine je zasazeno do egyptského zařízení s úzkými chodbami a otevřeným prostředkem mapy. Stronghold je high-tech vybavená chata ve Švýcarsku s asymetrickým designem. Hunted zase vezme útokem hory s vodopádem v Etiopii sázející na boje pod vodou. Poslední zmíněná mapa je zase Evac, kde bojuje na opuštěné střeše v Singapuru v zatopené zóně.

Jak je vidět, Treyarch nelenili a rozhodli se nám přinést něco nového. Nyní je jen otázka, zda se toto hráčům bude líbit. Nadšení však mohou být PlayStation hráči: Activision a Sony se dohodli na spolupráci, PlayStation tak dostane DLC s měsíčním předstihem nebo dřívější přístup do multiplayerové bety, která bude probíhat ke konci prázdnin. Dříve tuhle časovou exkluzivitu měl konkurenční Xbox.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama