„Potřebujeme dělat menší hry,“ říká Booty den po uzavření Tango Gameworks
Hi-Fi Rush Novinka „Potřebujeme dělat menší hry,“ říká Booty den po uzavření Tango Gameworks

„Potřebujeme dělat menší hry,“ říká Booty den po uzavření Tango Gameworks

Jan Urbančík

Jan Urbančík

6
Platformy Windows PC Xbox Xbox Series X/S

Šéf studií Xboxu na setkání zarazil vývojáře.

Reklama

V úterý Microsoft zničehonic oznámil zaměstnancům uzavření hned čtyř studií, přičemž asi největším překvapením byla japonská společnost Tango Gameworks, autoři série The Evil Within, duchařského GhostWire: Tokyo a loňské rytmické akce Hi-Fi Rush. Právě poslední zmíněný titul sklidil u recenzentů i hráčů velký úspěch a odnesl si řadu ocenění, včetně ceny za nejlepší audio design na prestižních The Game Awards.

Magazín The Verge nad ránem informoval o tom, že šéf herního obsahu a studií Xboxu Matt Booty uspořádal setkání s vývojáři, na kterém prezentoval plány a cíle do budoucna. Některé vývojáře však poněkud zarazil.

"Potřebujeme menší hry, které nám dají prestiž a ocenění," prohlásil Booty. To je přitom přesně ten typ hry, kterou byl Hi-Fi Rush od Tanga, jež bylo o den dřív zavřeno. Pravdou sice je, že Hi-Fi Rush byl ve vývoji asi 5 let, rozhodně jde ale o menší titul než většina produkce studií Microsoftu.

Jak moc byl úspěšný z finančního hlediska bohužel přesně nevíme. V dubnu loňského roku každopádně marketingový šéf Xboxu Aaron Greenberg prohlásil, že šlo o velký hit ve všech možných ohledech a s Tangem by nemohli být spokojenější. Očividně ale nadšení moc dlouho netrvalo.

Bootyho vyjádření tak působí poměrně bizarně a screenshotem z Hi-Fi Rush na něj vtipně zareagoval i kreativní ředitel této hry John Johanas.

Těžko říct, jaké menší hry nás tedy čekají a kdo je vůbec bude dělat. Plány Xboxu se každopádně dozvíme už příští měsíc na velké showcase, která se uskuteční 9. června.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama