Vedoucí studia vyvrátil spekulace o “uprchlících” z Ubisoftu.
Sandfall Interactive vstoupil na herní scénu opravdu v pořádném stylu. Hra Clair Obscur: Expedition 33 je obrovským úspěchem a tudíž je až k nevíře, jak malý počet lidí na ní pracoval. Co je ovšem ještě unikátnější, jsou pracovní zkušenosti jednotlivých vývojářů. Nepřející hráči úspěch házeli na ramena bývalých zaměstnanců Ubisoftu a tudíž se šéf vývoje Guillaume Broche rozhodl situaci uvést na pravou míru v rozhovoru pro Washington Post, kde kromě objasnění situace zaznělo i daleko více informací k vývoji a plánům do budoucna.
Sám Broche má za sebou minulost v Ubisoftu, odkud se rozhodl odejít. Podle svých slov byl znuděný a při založení nového projektu se mu rozhodl pomoct kolega Tom Guillermin. Tady ovšem výčet skutečně ostřílených veteránů končí. “Pouze tři lidé z celkového počtu 34 jsou bývalými zaměstnanci Ubisoftu, takže ne, nejsme žádní veteráni průmyslu. Právě naopak. Tým je složen z mladých, opravdu mladých jedinců,” uvedl Broche.
Touhle odpovědí vyloučil kritiku, která směřovala na to, že Sandfall Interactive se stal vlastně jen táborem pro “uprchlíky” z Ubisoftu. Zároveň se vyplatí upřesnit informaci o 34 zaměstnancích. Přestože to zní pohádkově, tak na vývoji Clair Obscur: Expedition 33 se externě podílelo několik stovek jedinců, kteří se rozhodli své jméno zanechat na tomhle skvostu. Nicméně jádro Sandfall Interactive skutečně tvořilo pouze 34 lidí, což si zaslouží potlesk i bez přiloženého kontextu.