Pravý důvod odkladu nového Drivera a Ghost Reconu
Driver Novinka Pravý důvod odkladu nového Drivera a Ghost Reconu

Pravý důvod odkladu nového Drivera a Ghost Reconu

Michal Burian

Michal Burian

4

Prostřednictvím finanční zprávy jsme se včera večer dozvěděli o odkladu dvou velmi očekávaných her francouzského vydavatelského domu Ubisoft. Dnes se k celé kauze vyjádřil Yves Guillemot + jak je to s betou GRFS.

Reklama

Obě dvě zmíněné hry byly přesunuty na fiskální rok 2012, který pro Ubisoft začíná až 1.4. příštího roku. Může se tedy stát, že Driver: San Francisco v roce 2011 ani nevyjde a dočkáme se ho až o rok později, což by bylo nemilé, ale nic bychom s tím neudělali.

Yves Guillemot, generální ředitel Ubisoftu, důvody zdržení uvedl na pravou míru: "Věnovali jsme hrám spoustu času. Chceme soutěžit s konkurencí a právě proto musíme hry doladit. Tak aby se mohl Driver: San Francisco stát dobrou závodní hrou, která nám pomohla a ještě v budoucnu pomůže pěstovat závodní žánr v Ubisoftu. To samé platí o Ghost Recon."

"Snažíme se, aby Ghost Recon: Future Solider byl nejlepší možným titulem. V poslední době jste od nás neslyšeli žádné nové informace, protože jsme tvrdě pracovali na zlepšení celé hry. Brzy s vámi budeme sdílet nové detaily," nechal se slyšet Kimi Matsuzaki, komunitní manažer nového Ghost Recon, a dodal: "Beta GRFS je stále v plánu, bude se odvíjet od nového data vydání."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama