Celá hra bude zjednodušena, aby vyhovovala všem hráčům stříleček.
Prey 2 bude bez portálu a možnosti využít gravitaci, což bylo doménou prvního dílu. Proč se takhle tvůrci rozhodli? Vysvětlení níže:
"Zkoumali jsme mnoho způsobů, jak můžeme využít portály a gravitaci v boji. Chceme však celou hru zjednodušit a nedělat ji tak logickou," nechal se slyšet vedoucí designér Chris Reinhart v nejnovějším vydání časopisu PSM3.
"Portály a gravitace byly funkcí The Sphere [mothership v původní hře]. A Sphere je pryč."
V Prey 2 tedy budeme muset zapomenout na portály, které nás v jedničce přemisťovali do jiných míst. Portály, gravitace a Tommy jsou passé.
Hlavní postavou druhého Portalu bude Killian Samuels, šerif a vězeňská eskorta, přičemž vývojáři ho přirovnávají k celé řadě filmových i herních ikon. Z pohledu příběhu prý půjde o Bobba Fetta (vezmeme-li prý první díl jako by byl vyprávěn z pohledu Luka Skywalkera), jenž si bere to nejlepší ze všech herních žánrů.
Samotné studio hru popisuje jako mix Mirror's Edge (pohyb), Mass Effectu (volnost) a Killzone 2 (souboje).
Prey 2 je v plánu na příští rok pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
Nepřehlédněte
- Střílečka Prey 2 se inspirovala u Sama Fishera