Podle všeho týmu Massive Entertainment pomáhá při vývoji nadějného The Division zhruba 40% studia Ubisoft Reflections.
Švédskému studiu Massive Entertainment pomáhá s vývojem The Division asi 40% týmu Ubisoft Reflections, který má na svědomí Driver: San Francisco. Vyplynulo to z rozhovoru serveru Develop s generální ředitelkou studia Ubisoft Reflection, Pauline Jacquey.
"Pracujeme na všech herních systémech: Na hlavních postavách, protivnících, RPG prvcích, na stavbě Manhattanu, na online prvcích a tak dále."
Pauline také dodává, že nejsou při integraci do vývoje tak limitovaní jako při vývoji námořních bitev pro Assassin's Creed 3, a že se jejich práce viditelně projeví na designu, technologiích i na vizuálním stylu celé hry.
Spolupráce Massive Entertainment a Ubisoft Reflections však neznamená, že byl vývoj The Division nějak problematický. "Takhle to rozhodně není. Vše je součástí globálního modelu, který Ubisoft používá posledních sedm nebo osm let."
Rozhodně to tak vypadá. Ubisoft Reflections koneckonců pomáhal studiu Ubisoft Montreal při vývoji Watch Dogs, konkrétně jeho jízdního modelu. Takže kooperace jednotlivých tvůrčích celků pod Ubisoftem je zjevně docela běžná záležitost. Massive Entertainment pro změnu v minulosti vypomáhal s Assassin's Creed: Revelations nebo s Far Cry 3.