Nehledě na to, kolik dílů série nás již poctilo svou přítomností, pevně zapletené klubko příběhu můžeme rozplétat ještě hodně dlouho.
„Jedním z problémů při vývoji takových sérií je předpoklad fanoušků, že jsme nestrávili u každého dílu dostatečně dlouhou dobu,“ řekl viceprezident marketingu Ubisoftu, Tony Key. „Všichni si neustále myslí, že vytváříme každý díl série Assassin’s Creed jeden rok, protože je každý rok na trhu. Na značce nám ale pracuje studio v Montrealu s více jak 2000 zaměstnanci. A takových studií máme po světě více. Mise si bere na starost pobočka v Bukurešti, multiplayer vyvíjí divize v Singapuru. Základy tvoříme v Montrealu.“
„Pracujeme na každém dílu mnohem déle, než jeden rok. Assassin’s Creed je naší nejcenější značkou. Což pro změnu znamená, že do něj jde spousta zdrojů. Takže máme plno lidí, kteří v současné době promyšlejí budoucnost, pokračování příběhu a veškeré aspekty, na které musíme navázat," dodal Key.
Právě díky silně zamotanému příběhu se v zásadě může stát, že nás v budoucnu čeká téměř nekonečno nových dílů. Téměř každé časové období, každá postava a každé město je k dispozici. Ubisoft si jen musí rozmyslet, jak vše dát dohromady. Až na některé maličkosti totiž Assassin’s Creed: Revelations perfektně uzavřel jeden z příběhů. Nebo snad ne?