Hra si udrží stálých 60 snímků za sekundu a nabídne klasickou herní dobu, kterou známe z předchozích dílů.
Na odhalení multiplayeru Infinite Warfare si musíme počkat ještě týden, než začne událost Call of Duty XP (od 2. do 4. září v Inglewoodu v Kalifornii). Přesto jsme však dozvěděli ještě pár drobných detailů o hře pro jednoho hráče.
Na úvod zde mám špatnou zprávu: kampaň Infinite Warfare bude opět lineární záležitostí.Nečekejme tedy vícero konců, jako tomu bylo u Black Ops 2. Ani další novinka není tak mocpovzbudivá, jelikož příběh nového Call of Duty bude trvat podobně jako u předchozích dílů série, tedy zhruba pět hodin. Pozitivem je ale řada vedlejších misí, které vás za úspěšné dokončení odmění in-game bonusy. Společně s nimi by se měla kampaň prodloužit o nějakou tu hodinku.
Infinity Ward se také vyhýbá soupeření s konkurencí a nechce se srovnávat s kolegy z DICE(Battlefield 1) nebo Respawn Entertaiment (Titanfall 2). Vývojářský tým tak přeje svojíkonkurenci co nejlepší výsledky a sám se pokouší o totéž.
Vývojáři se také prozatím vyhýbají otázce rozlišení. Nedokážou nyní odpověděť, zda bude navšech platformách hra běžet v rozlišení 1080p. Avšak potvrdili, že Infinite Warfare si udrží stálých 60 snímků za sekundu. To však sami uvidíme až 4. listopadu, kdy hra vychází na PC, PS4 a Xbox One.