Příděl informací ze samurajského světa Ghost of Tsushima
Ghost of Tsushima Novinka Příděl informací ze samurajského světa Ghost of Tsushima

Příděl informací ze samurajského světa Ghost of Tsushima

Jakub Škrabana

Jakub Škrabana

12
Platformy PlayStation PlayStation 4

Tým ze Sucker Punch hovoří o otevřeném světě, vývoji charakteru a dalších podstatných věcech.

Reklama

Zveřejněné gameplay záběry ze hry Ghost of Tsushima od studia Sucker Punch Productions na nás udělali dojem, protože jsme mohli vidět více z otevřeného světa nebo boje s naší ostrou katanou. Zakončeno to bylo menším bossfightem, který se nesl v epickém, později hořícím prostředí.

Producent hry, Brian Fleming uvedl, že se dění ve hře bude konat během mongolské invaze v Japonsku, roku 1274. Hra má být originálním příběhem ve světě feudálního Japonska s hlavním protagonistou jménem Jin Sakai. Charakter je silným samuraje, jenž se vydává na dobrodružství čerpající z japonské historie a kulturních tradic. Příběh má zdůrazňovat naději, posílení osobnosti a pomstu.

Po odhalení herní ukázky zmínil, že se jedná o vedlejší misi, kde Jina doprovází smrtící ,,onna-bugeisha" (samurajka) nazývaná Masako. Tato společnice je spojena s touhou zachránit svůj domov od mongolských útočníků. Nakonec se Fleming zmínil o zajímavé části herních záběrů - o červených listech. Červené listy vířící v souboji mezi Jinem a Masako jsou metaforou pro celé vyprávění Ghost of Tsushima. Představují pro tým vývojářů také myšlenku, že tento úžasný titul spadá do knihovny her na PlayStationu 4, ale zatím neznáme datum vydání.

O dalších informacích hovoří ředitel hry Nate Fox a shrnutí toho, co uvedl si můžete přečíst níže:

  • Vizuální stránka hry klade velký důraz na minimalismy, ve kterých není žádný zmatek.
  • Demo nezobrazuje uživatelské rozhraní, aby bylo dosaženo lepšího filmového dopadu, ale hra samotná mít uživatelské rozhraní bude.
  • Vývojáři chtějí, aby se hráč na ostrově Tsushima ztratil.
  • Základem samurajského boje je smrtící přesnost a napětí pocítíme ještě předtím, než vytasíme meče.
  • "Bláto, krev a ocel" jsou 3 slova, představující dějství v Ghost of Tsushima.
  • Ve hře nechybí vylepšování hlavního hrdiny. Součástí samurajského boje je kradmý pohyb.
  • Představená mise je vedlejší a není součástí hlavního příběhu. Apeluje na to, že někdy dobří lidé dělají špatná rozhodnutí.
  • Konec herní ukázky s duelem mezi samurajskými bojovníky se nachází v otevřeném světě, takže to není uzavřená aréna. Můžete skutečně vidět mongolské posily přicházející v pozadí.

Nakonec promluvil i jeden z umělců Jason Connell. Ten se zmínil o tom, že výběr barev pochází z toho, jak je Japonsko nádherné místo. Tým tak mohl vytvořit válečné a poničené prostředí, ale chtěli ukázat také kontrast mezi tímto krásným místem, bojem či viscerálním bojem.

Hráč bude schopen prozkoumat opravdu velký svět. Nebude to úplně slunečný a radostný svět, jelikož na obzoru jsou bouře a další. Kamkoliv se podíváte, tam můžete cestovat. Cílem je mít celý ostrov k dispozici, kde na nás čekají dechberoucí místa s ještě zajímavějšími oblastmi na průzkum. Všichni, kteří se na hře podíleli, byli "super inspirováni" historií a jejich cílem je vytvořit věrnou poctu lidem z Japonska, ale i originální zážitek pro hráče.

Tradiční bojový styl hlavní postavy nebude vždy pracovat podle našich představ, takže se musíme pokusit o nové věci, a to bude pro protagonistu mnohdy obtížné. Vychutnávat si budeme famózní souboje i s tajemstvím, jenž doprovází celý příběh.

Ghost of Tsushima je exkluzivní titul pro platformu PlayStation 4 a předobjednat si ho můžete na Xzone.cz a GameExpres.sk. Zároveň hra nebyla jediným odhalením z tiskové konference Sony Interactive Entertainment. Větší část oznámení naleznete v přehledu všech tiskových konferencí.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama