Příští Assassin's Creed bude svobodnější a barevnější
Novinka Příští Assassin's Creed bude svobodnější a barevnější

Příští Assassin's Creed bude svobodnější a barevnější

Michal Burian

Michal Burian

76

Roční pauzu má sérii prospět, vývojáři už nechtějí pořád dělat na tom stejném. Co nového jsme se dozvěděli? <strong>Není toho málo</strong>.

Reklama

Po včerejší divoké spekulace od údajného vývojáře, že letos Ubisoft nevydá žádný velký Assassin's Creed, aby si série dala pauzu a mohla se v roce 2017 vrátit v plné parádě, přicházejí ze všech stran další zajímavé detaily. Už nejde pouze o jeden jediný zdroj, ale přidávají se i další, včetně těch, které měly již před několika měsíci říct Kotaku, že se další Assassin's Creed bude odehrávat právě ve starověkém Egyptě.

Starověký Egypt má být vytouženým snem tvůrčího celku, který stojí za pirátským Black Flag z roku 2013. Nepůjde ale pouze o jinou lokalitu, novinek bude mnohem více. Tvůrci už nebudou tolik lpět na historických dokumentech a zároveň se oprostí od příběhových zvratů v předešlých dílech. Tenhle Assassin's Creed má být v podstatě prequelem všech dílů a odehrávat se bude v době, kdy asasíni ani templáři neexistovali.

Díky těmto skutečnostem si Ubisoft může dělat, co uzná za vhodné. Scénáristé a designéři se nemusí držet historických přesností a mohou více zapojit svou fantazii. Ta má být cítit na každém kroku, což chce marketingové oddělení využít ve svůj prospěch a tvrdit o této hře, že jde o nejméně recyklovaný Assassin's Creed. Z předchozích dílů mají být využity snad jen animace, a to ještě projdou velkými změnami.

Samotný svět má být vytvořen od nuly. Zasazení do Egypta umožní designérům svobodnější a také barevnější svět. Užívat si budete modrého nebe, svěží vegetace a pouště. Důležité je, že nebudete muset čekat na načtení jednotlivých lokalit, případně měst jako tomu bylo u Black Flag. Vše je vzájemně propojeno, přitom svět má být třikrát větší než ten pirátský v Karibiku. Zamrzí skutečnost, že starověký Egypt nemá tolik míst k lezení, tedy krom vesnic a městeček.

Oproti tomu zase mají být hráči s pokojeni se svobodou, stejně jako v Zaklínači 3 se budete moci rozhodnout, co budete dělat (jaké budete plnit úkoly), kam se podíváte atd.

Co se hlavní postavy týče, hrát máme za otroka, případně bývalého otroka. Vypadat má jako Altaïr Ibn-La'Ahad, ale s tmavší barvou pletí. K dispozici budete mít orla, kterého budete moci ovládat. Pravděpodobně něco jako ve Far Cry Primal s útočnou a průzkumnou sovou.

Otázkou zůstává, jak to bude s námořními bitvami. Původně se totiž příští Assassin's Creed měl odehrávat ve třech samostatných světech: Egypt, Řecko a Řím. Z tohoto nápadu ale mělo sejít a Ubisoft se raději zaměří jen na Egypt, Řecko a Řím může přijít později ve stylu trilogie. Vypadá to, že loď bude sloužit hlavně pro cestování.

Zatím nemělo padnout rozhodnutí o online prvcích. Je dost možné, že žádné takové tenhle Assassin's Creed mít nebude. Ale na vše je ještě brzy, hra je teprve v plenkách. Vývojáři mají vymyšlené hlavní věci, scénář by měl být hotov a začíná se pracovat na prototypech.

Rozhodnutí nevydat letos nový díl mělo padnout po zabugovaném pařížském Unity z roku 2014. V tento rok Ubisoft vydal ještě lepší Rogue. Loňské Syndicate už na tom bylo lépe, ale spousta hráčů přestala sérii AC důvěřovat.

Assassin's Creed má zatím vznikat pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vývojovou platformou je PC, v dnešní době se porty na konzole dělají mnohem snadněji. Vydavatel nevylučuje novou konzoli od Nintenda.

Zapomeňte na Prince of Persia

Stejný zdroj se nechal slyšet, že máme zapomenout na Prince z Persie. Ubisoft k němu totiž nevlastí práva a za licenci by musel platit. Ostatně kvůli tomu měl vzniknout právě Assassin's Creed. Prince of Persia se tak finančně nevyplatí.

*Obrázek

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama