Pro vývojáře je klíčové, aby Watch Dogs běželo plynule
Watch Dogs Novinka Pro vývojáře je klíčové, aby Watch Dogs běželo plynule

Pro vývojáře je klíčové, aby Watch Dogs běželo plynule

Michal Burian

Michal Burian

29

V tomto ohledu nechtějí dělat žádné kompromisy u verzí pro Xbox One a PlayStation 4.

Reklama

Francis Bolvin z Ubisoftu se v rozhovoru pro GamingBolt rozpovídal o technologické stránce Xbox One a PlayStation 4 verzí blížící se hackerské akce Watch Dogs. Vedoucí programátorů řekl, že je pro ně klíčové, aby Watch Dogs běželo plynule. Jinými slovy nechtějí v tomto ohledu dělat žádné kompromisy.

,,Framerate je pro hratelnost a ovládání důležitý. Nechceme v tomto ohledu dělat žádné kompromisy." Je tak více než jasné, že raději sníží počet snímků za vteřinu na 30fps, aby nedocházelo k nežádoucím trhancům v situacích, kdy se toho ve hře děje až příliš mnoho.

Zatím nevíme v jakém rozlišení jednotlivé verze Watch Dogs poběží (v únoru se spekulovalo, že Xbox One verze budou mít rozlišení 900p a PS4 1080p), pravděpodobně to zatím pořádně neví ani Ubisoft, jelikož se v Montreálu na hře stále pracuje. Jisté je, že PS4 i Xbox One verze využijí post-procesuální antialiazing pro každý snímek. Tím dojde k aplikování filtru pro zakrytí ošklivých hran. U PC verze bude využita podobná technologie.

Nedávno Ubisoft zveřejnil specifikace pro ultra nastavení, stejně tak ujistil, že hra bude bez otravného načítání.

Watch Dogs dorazí 27. května s českými titulky ve verzích pro PC, Xbox One, Xbox 360, PS4 a PS3. Wii U verze bez české lokalizace někdy na podzim 2014.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama