A Game of Thrones Geroge R. R. Martina na HBO zabodovalo a není divu, že se začalo dělat i na herní předělávce.
Té bychom se měli dočkat již velice brzy, přičemž řadu hráčů hned na úvod překvapilo, že jde o real-time strategii a ne kupříkladu RPG, které by se do rozmáchlého fantasy světa výtečně hodilo.
Pravdou nicméně je, že nechybělo mnoho a vše mohlo být jinak. Bethesda totiž dostala nabídku vytvořit adaptaci knižní série, kterou však bylo vedení nuceno odmítnout.
Podle Todda Howarda je to přitom chyba Skyrim. „Když jsme se o Písni ledu a ohně dozvěděli, byli jsme nadšení a skutečně jsme do toho všichni chtěli jít.“
„Problémem ovšem bylo, že jsme tak trochu toužili po tom vytvořit si vlastní svět a navíc se rozjížděly práce na Elder Scrolls V: Skyrim. Byla to ovšem lákavá nabídka.“