Hra se zatím nezaplatila.
Akční survival horor The Callisto Pootocol před vydáním poutal značnou pozornost. O hře s mluvilo jako o duchovním nástupci série Dead Space, samotný vydavatel v podobě společnosti Krafton dokonce hovořil o prvním AAAA hře. Následné recenze a reakce hráčů ale ukázaly dobře patrné nedostatky, které navíc doprovodila rozporuplná optimalizace. Výsledkem byly lehce nadprůměrné recenze, které se v součtu dle agregátoru Metacritic pohybují těsně pod hranicí 70%.
Nově zveřejněné informace korejské agentury Yonhap navíc odhalují, že hra nenaplnila očekávání ani z hlediska prodejů. Informace pocházejí z několika různých společností, které se zabývají obchodování s cennými papíry. Podle společnosti Samsung Securities očekávalo vydavatelství Krafton, že se The Callisto Protocol podaří dosáhnout na 5 milionů prodaných kusů. Vzhledem k současným prodejům by ale hra měla do konce letošního roku dosáhnout na „pouhé“ 2 miliony kopií.
Obdobný názor sdílí rovněž společnost Korea Investment & Securities, která prodeje hry ke konci letošního roku odhaduje na 2,1 milionu kopií. Vývoj hry a její marketing měl přitom stát 200 miliard korejských wonů, což v přepočtu činí zhruba 162 milionů dolarů. Aby se hra zaplatila, tak by musela prodat původně odhadovaných 4-5 milionů kopií. Vzhledem k aktuálním statistikám a výhledu pro letošní rok je tato meta hodně daleko a její dosažení se v dohledné době zdá být jako velmi nepravděpodobné.
Vývojáři ze studia Striking Distance aktuálně pracují na dodatečném obsahu, který by měl přinést například hardcore režim, new game plus nebo nový příběhový obsah. Bližší informace o The Callisto Protocol můžete načerpat prostřednictvím naší recenze.