Prodeus, old-school FPS, začíná svoji Kickstarter kampaň
Prodeus Novinka Prodeus, old-school FPS, začíná svoji Kickstarter kampaň

Prodeus, old-school FPS, začíná svoji Kickstarter kampaň

Jiří Šmerda

Jiří Šmerda

2
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Windows PC Xbox Xbox One

Kampaň slibně vypadající retro old-school FPS, využívající moderní renderovací techniky, má za cíl sesbírat 52 tisíc dolarů za 31 dnů.

Reklama

Mike Voelle a Jason Mojica započali svoji Kickstarterovou kampaň pro jejich old-school FPS, který má využívat moderní renderovací techniky, Prodeus. Toto duo tvůrců si stanovilo za cíl vybrat 52 tisíc dolarů, což je něco málo přes milion českých korun, během 31 dnů. Důvodem proč se o této hře začalo mluvit, je fakt, že hra dokázala sesbírat polovinu stanoveného cíle už za 4 dny. Pojďme se teda podívat, čím je tak přitažlivá.

Prodeus je FPS jako ze staré školy, která se pomocí moderní renderovací techniky snaží dosáhnout takové kvality, kterou byste očekávali od větších AAA titulů, zároveň se však pokouší držet estetiku hry na takové úrovni, jakou si ji pamatujete ze starších hardwarů. Hra bude obsahovat vysoce kvalitní 3D estetiku a zaměří se na perfektní vizuální efekty, nekonečné litry krve, pekelnou destrukci, dynamický soundtrack a další věci.

Společně s Kickstarteroou kampaní bylo vydáno i video uvádějící do hry, na které se můžete podívat níže.

Vývojáři mají v plánu letos na podzim vydat early access verzi pro PC a v roce 2020 hotovou verzi, která se dostane i na PS4, Xbox One a Switch.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama