I když to možná nikdy nebude víc než jen ukázka technologie, je to sakra ohromující. Dvojnásob po zveřejnění konkrétních detailů.
Ty vychází z videa, které se objevilo na YouTube a na němž je k vidění Gavin Niebel ze studia Quantic Dream, komentující promítané záběry.
Je jich výrazně víc, než kolik bylo k vidění na konferenci Sony, ovšem mnohem podstatnější je, že všechno bylo údajně renderované v reálném čase.
Framerate ukázky kolísal mezi 30 a 90 FPS, neboť zatím nebyl čas na pořádnou optimalizaci, avšak běžel v nativním 1080p rozlišení. A to včetně textur.
Co se slibovaných detailů týče, goblina Maurice tvořilo přes 700 tisíc polygonů, 150 megabytů textur a 40 různých shaderů, přičemž ve svém těle prý má nějakých 388 kostí.
A to nejlepší na závěr! K tomu, aby bylo tohle všechno možné zodpovědným vývojářům stačily pouze 4 GB paměti GDDR5 z osmi dostupných.