Hra běží na všech platformách v 60 snímcích za sekundu, liší se akorát rozlišení.
Ubisoft před vydáním Trials Fusion potvrdil, že PC a PlayStation 4 verze hry poběží v nativním rozlišení 1080p, zatímco Xbox One verze v 900p po aplikaci patche.
Xbox 360 verze bude v nativním rozlišení 600p, stejně jako většina her na této konzoli. Všechny verze mají mít konstantních 60fps, řekl Ubisoft pro B-Ten.com.
Na stránkách se dočteme, že Trials Fusion se dočká po vydání patche. Ten v Xbox One verzi zlepší rozlišení, před aplikací patche poběží v rozlišení 800p, a u PS4 zase zlepší frekvenci snímků za sekundu. Další opravy se zaměří na tratě, žebříčky a přehrávání povedených skoků, triků apod.
Trials Fusion vyjde 16. dubna ve verzích pro Xbox One, Xbox 360 a PlayStation 4. PC verze dorazí 24. dubna. Season Pass se bude prodávat samostatně za necelých 16 liber a zajistí přístup k šesti plánovaným DLC balíčkům obsahující nové tratě, díly na motorku a další předměty.
Přečtěte si naše preview s dojmy z hraní PC verze Trials Fusion.