Microsoft a Sony chtějí nesmyslné poplatky i za aktualizaci hry, stěžuje si Tim Schafer.
Včera jste si mohli přečíst náš speciál, jak studio Double Fine získalo milion dolarů od fanoušků na vývoj nové neoznámené adventury a dnes pro vás máme další perličku.
Tim Schafer z Double Fine si v rozhovoru pro Hookshotinc stěžuje na omezování nezávislých vývojářů na PlayStation Network a Xbox Live. Především z důvodu vysokých poplatků, například cena za patch se pohybuje kolem 40 000 amerických dolarů (cca 760 000 Kč), což je pro indie tvůrce příliš velká částka.
"Nemůžeme si dovolit platit 40 000 dolarů za aktualizaci hry. Dřív byly tyto systémy pro nás přijatelné, dnes nás ale omezují. Mnohem přijatelnější je pro nás Steam a podobné distribuční systémy. Ty nám umožňují stanovit vlastní ceny," řekl Tim Schafer.