Zing zítra vyráží pro reportáž do studia Bohemia Interactive.
Nejnovější přírůstek do rodiny vojenských akcí z produkce tuzemského studia Bohemia Interactive je poněkud odlišný od těch minulých.
Vigor vyšel prozatím pouze pro konzoli Xbox One a na první (i druhý) pohled působí mnohem více jako konzolový lootershooter typu Destiny (navíc s prvky Battle Royale), než jako hardcore simulátor, na jaké jsme od BI zvyklí - ačkoliv důraz na realismus výzbroje i prostředí nechybí, stejně jako survival prvky. Tomuto pocitu nahrává také způsob, jakým Vigor řeší kosmetické doplňky a další náležitosti.
Hra je každopádně nejen zajímavá, ale také patřičně úspěšná. Microsoft jí věnoval slušný prostor na své Xbox konferenci během Gamescomu a vyzkoušelo ji už přes 1.200.000 hráčů (jde o číslo ze srpna a velmi pravděpodobně se od té doby ještě zvýšilo).
Zing se zítra vydá na místo činu, do brněnského studia Bohemia Interactive, abychom si tam s tvůrci o zrození, úspěchu i budoucnosti hry pořádně popovídali.
Nabízíme tedy našim čtenářům příležitost, aby do reportáže přispěli také svými dotazy.
Psát je můžete přímo do diskuze pod článkem, případně posílat na emailovou adresu redakce@zing.cz.