PUBG dostalo šanci v Indii a Krafton zažil stabilní rok
PUBG MOBILE Novinka PUBG dostalo šanci v Indii a Krafton zažil stabilní rok

PUBG dostalo šanci v Indii a Krafton zažil stabilní rok

Filip Svoboda

Filip Svoboda

Na loňském růstu chce společnost dál stavět.

Reklama

Jihokorejský vydavatel Krafton zažil uspokojivý rok z hlediska finančních výsledků. Mírně mu rostly tržby a poměrně výrazně také vydělával. Za loňská čísla vděčí především značce PUBG, mobilní verze hry dostala po letech šanci v Indii.

Tržby Kraftonu vzrostly v roce 2023 o 3 % v přepočtu na 1,4 miliardy dolarů, což je historický rekord společnosti. Výrazný podíl měl čtvrtý kvartál, respektive prosinec, jehož příjmy pramenily z uvedení PUBG Mobile v Indii. Hra tam vyšla v tříměsíčním zkušebním režimu po několika letech, kdy ji tamní úřady blokovaly kvůli obavám o nakládání s daty uživatelů.

Za celý rok vydělal vydavatel 375 milionů dolarů a oproti roku 2022 si polepšil o 30 %. Předloňské výsledky byly poznamenané finančním neúspěchem The Callisto Protocol.

Krafton je s čísly spokojený a chce na stabilním roce dále stavět. V inkubační fázi má 30 projektů, budoucnost vidí ve first i second party titulech. Každý rok chce vydat novou hru, mezi plánovanými je například Dark and Darker Mobile, Inzoi nebo Subnautica 2, se kterou se počítá nejdříve na příští rok.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama