Populární battle royale rozhodně neřekl poslední slovo.
Jihokorejská společnost Krafton se v rámci zveřejnění svých finančních výsledků pochlubila rekordními tržbami i zisky. Vydavatelství se může nadále spolehnout především na popularitu hry PUBG: BATTLEGROUNDS (dříve PlayerUnknown's Battlegrounds), která v roce 2024 dosáhla na rekordní tržby.
Vedení Kraftonu konkrétně prozradilo, že hra utržila téměř 1 bilion jihokorejských wonů, což je přibližně 690 milionů amerických dolarů. Titul se přitom díky přechodu na free-to-play model, ke kterému došlo už v roce 2022 spoléhá výhradně na mikrotransakce. Kromě tradiční verze pro PC a konzole Krafton nabízí také mobilní porty.
V uplynulém roce se v tomto směru dařilo především hře Battlegrounds Mobile India, která zaznamenala více než 30% nárůst hráčů. U samotného PUBG: BATTLEGROUNDS se přitom počty v jeden moment připojených hráčů na Steamu pohybují ve vyšších stovkách tisíc.