Blizzard se rozhodl vydat výnosnějším směrem.
Nedávno došlo k oznámení, že je cesta PvE režimu pro Overwatch 2 byla během vývoje zastavena. V mnoha ohledech tato varianta působila neskutečně ambiciózně, kvůli čemuž byla řada hráčů zrušením vyloženě zklamána. Podle vývojářů se však mělo jednat o nezbytné rozhodnutí, protože vývoj jednoduše nešel, jak by si Blizzard představoval.
Podle interních zdrojů kanálu Your Overwatch však mělo být hlavním důvodem zrušení příběhového PvE režimu rozhodnutí vyššího managmentu. A cože vede k tomuto kroku vedlo? Dle insidera představovala problém absence větší rentability. Jednoduše řečeno, příliš by se investovalo a návratnost by nemusela být taková, jako v případě orientace na PvP formát osazený bezpočtem mikrotransakcí lákajících vás k vytažení peněženky. Velký vliv na to samozřejmě měla také pandemie, která produkci vůbec neprospěla a nakonec vedla k odchodu některých zásadních členů týmu.
Celkově vyvolává vydané video řadu otázek. Minimálně podle prezentovaných informací se však mohla z Overwatch 2 stát velmi výrazná PvE střílečka, jenže na straně Blizzardu jednoduše nebyla touha po tom tuto cestu realizovat a namísto toho vsadil na battle passy a herní měnu. A ve výsledku to minimálně podle finančních výsledků vypadá, že se mu tento krok vyplatil.