Quake Champions se konečně dočká Capture the Flag módu
Quake Champions Novinka Quake Champions se konečně dočká Capture the Flag módu

Quake Champions se konečně dočká Capture the Flag módu

Martin Cvrček

Martin Cvrček

2
Platformy Windows PC

V přípravě je také mód Slipgate a řada dalších novinek či změn.

Reklama

Jedním ze základních pilířů mnoha tradičních arénových stříleček je režim Capture the Flag. Nejinak je tomu i v případě série Quake, a tak mohlo leckoho zarazit, že nejnovější Quake Champions tímhle klasickým módem nedisponuje. To se ale v dohledné době změní. Capture the Flag pro Quake Champions je právě ve vývoji, a tak nás opět čeká boj dvou týmů o zabírání či naopak bránění vlajek.

V tuto chvíli platí, že tým, který má na kontě nejvíce uzmutých vlajek, po dvaceti minutách vítězí, přičemž celý režim je rozdělený na dvě kola po deseti minutách, mezi nimiž si týmy prohodí strany. Limit na počet zabraných vlajek tak momentálně není, i když se to může časem změnit. Za zmínku také stojí, že když zrovna držíte vlajku, nemůžete používat schopnosti vámi ovládaného šampiona.

V přípravě je také mód Slipgate. V něm se proti sobě postaví dva týmy o 4 hráčích. Jeden z nich útočí a jeho cílem je uzavřít bránu druhého týmu dřív, než se zcela otevře. Obránci zase musí zlikvidovat všechny protivníky. Háček je v tom, že Slipgate nepodporuje respawny, takže když vás někdo zabije, musíte si počkat na další kolo a maximálně sledovat přežívající spolubojovníky. Hráči si volí Šampiona na začátku každého kola a do hry se vždy dostanou se všemi zbraněmi, přeplněnou mírou zdraví a zbroje, která se postupně snižuje, a také s maximálním množstvím munice.

Ve hře se časem po boku Quickplay a Ranked playlistů objeví možnost Arcade, která nabídne všelijak pozměněné a střelené herní módy. Může jít například o boj jen s raketomety, o režim, v němž se vám po každém zabití dostane do rukou jiná zbraň, nebo o zcela náhodný výběr šampionů při každém respawnu. Aby toho nebylo málo, v dohledné době budete moci zakládat vlastní zápasy s možností přizpůsobit si různé parametry a v plánu je i Team Deatchmatch s boty na jedné straně.

Když už je řeč o botech, ti mají doznat nemalého zlepšení. Už nebudou tak přehnaně přesní a tvůrci hodlají zapracovat i na navigaci či správě zbraní a předmětů. Vlastní zápasy, Team Deathmatch proti umělé inteligenci a zlepšení botů dorazí v průběhu srpna a do budoucna se příznivci Quake Champions mohou těšit na podporu botů ve všech módech nebo na jejich lepší zacházení se schopnostmi šampionů. Počítá se také se zlepšením denních odměn za přihlášení do hry, udělováním speciálních odměn v určitém období (třeba během QuakeConu) či s omezením duplikátů v loot boxech s kosmetickými předměty. Pro Quake Champions tak toho mají v id Software v plánu opravdu dost.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama