RAGE nabídne poutavou a variabilní kampaň
Rage Novinka RAGE nabídne poutavou a variabilní kampaň

RAGE nabídne poutavou a variabilní kampaň

Michal Maliarov

Michal Maliarov

8

Vedoucí výtvarník Matt Hooper se nechal slyšet, že se studio při vývoji RAGE soustředilo především na vytvoření dokonalého singleplayerového zážitku.

Reklama

V rozhovoru pro Gamespot Hooper poznamenal, že hráč v kampani vždycky najde, čím se zabavit, především pokud zabrouzdá mimo hlavní příběhovou linku. Singleplayerový zážitek tak v žádném případě nebyl zkrácen, aby nechal prostor co-opu a multiplayeru.

„Naším cílem je vytvořit dlouhou a poutavou kampaň, přibližně na 15 hodin,“ řekl Hooper. „Ale u střílečky se počítá každá hodina, protože většina současných FPS má kolem osmi hodin. Pokud navíc budete plnit nepovinné mise, vyšplhá se časomíra až na 25 hodin. Do této oblasti tak vkládáme velké úsilí, nezaměřujeme se jen na co-op a vozidla.“

„Máme radost, že se nám multiplayer povedl, ale stejně jsme se na něj dívali z pohledu singleplayeru a říkali ‚tohle vypadá dost dobře, bavilo by to hráče ve dvou?‘. Díky tomu vznikly kooperativní módy.“

Tým se hodně soustředil na různorodost a variabilitu, proto se kolem hráče neustále něco děje a nestane se tak, že by 15 hodin bylo spíše na škodu.

„Máme audiovizuál, který dobře spolupracuje s hratelností. A navrch celou krabici pomocných mechanismů, jako jsou zbraně, gadgety aj. Rozhodně nejdeme za obyčejným zážitkem z obyčejné střílečky,“ dodal Hooper.

RAGE vychází 7.října letošního roku pro PC, PS3 a Xbox360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama