Reboot Tomb Raidera byl potřeba, říká studio
Tomb Raider Novinka Reboot Tomb Raidera byl potřeba, říká studio

Reboot Tomb Raidera byl potřeba, říká studio

Michal Maliarov

Michal Maliarov

6

Šéf Crystal Dynamics, Darrell Gallagher, se v rozhovoru svěřil, že byl reboot slavné série správným rozhodnutím od samého začátku.

Reklama

Očekávané pokračování série Tomb Raider ukáže Laru tak, jak jsme ji doposud ještě neviděli. Nezkušenou, mladou a plnou škrábanců. Vystrašenou a naplněnou touhou přežít na opuštěném ostrově.

„Reboot byl pro nás nevyhnutelnou věcí,“ řekl Gallagher v nejnovějším vydání Edge. „Lara se dostala na limit toho, co jsme o ni mohli povědět v současnosti, a tak nějak jsme tušili, že už to dále nevede. Tohle je šance podívat se na vše novýma očima, přizvat do týmu nové lidi, které se o sérii zajímají.“

„Na celém herním konceptu jsme nenechali kámen na kameni a položili zbrusu novou cestu. Tím nejdůležitějším faktem je, že je Lara stále stejná, a přitom úplně jiná.“

O hře se toho můžete více dozvědět v našem nedávném speciálu, případně z prvního mega-preview. Titul zatím nemá stanovené datum vydání, víme ale, že dorazí na PC, PS3 a Xbox360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama