Zpět na článek

Diskuze: Recenze Battlefield 2042

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hollywood
Hollywood
Level 1 Level 1
23. 11. 2021 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak to jen mohli takhle domr*dat. Vracím se zpět k BFV. Vyhozené love. To že je to zabugované vem to čert, to opraví ale systém hraní je otřesný 128 hráčů na mapě je strašnej guláš, bolí mě z toho normálně hlava :D A ty zvuky to je ubohost tfuj teda

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
24. 11. 2021 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hollywood Kolikrát hraju a slyším ve hře zvuky, že to zní jako by mi na zahradě kňučel pes, tak ho chodím furt kontrolovat, taky už mi z toho hrabe.. 👌😁

Cracky

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s tím, že oproti BF5 to vypadá jako velký krok zpátky a ať si každý říká co chce o BF5. Za mě je to skvělý díl. Radši bych dal ty peníze co za 2042 tak do nějakého DLC do BF5, aby přidali nové mapy a strany (Sověty). Nechápu proč zmizeli i animace nasedání do vehiclů, resování lidí. Zvuky ve hře mi příjdou taky celkem funny. V BF5 jsem slyšel, když někdo běžel kolem mě a mohl ho čekat, ve 2042 ? Vůbec nevím, lidi kolem sebe běhají jak boti a hrozný zmatek, ale hlavně, že je na mapě 120 hráčů :D

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cracky Osobně nechápu jak se někomu může líbit ten předchozí SJW díl :D Nemluvě o tom že EA se srala i do původního Battlefieldu 1942 od originálního Digital Illusions a udělali tam úpravy, že je tam pomalu vše přeskinováno na černochy... podle mě tenhle druh "politiky" do her nepatří jen ohejbá pravidla všeho i historie to platí i pro filmový průmysl...

Toreador

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Btw, cituji: "Hned zkraje ale mohu říci, že radost mít nebudete. Spíše vám zůstane hořká pachuť na jazyku a oči pro pláč." To jako myslíte vážně? Asi hraju jinou hru od úplně jiného studia. 😀

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toreador Ano, myslím to naprosto vážně. Pravděpodobně máme odlišné nároky.

Toreador

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard V pohodě. 😀

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toreador Asi hraješ jinou hru no. Vše co je v recenzi sedí jak prdel na hrnec s mými dojmy. A to ještě musím poznamenat, že BF je první hra, která se mi na Xboxu nevešla do obrazu v TV. V nastavení samozřejmě nic není, takže nevidím ani full hp nepřítele.

Toreador

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

What the hell, ta hra je paradni!

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toreador Je to zklamání jako kráva, i přes to mě to baví, to se přeci nevylučuje. 😁 Nejsem spokojen,ale zábavné to alespoň trošičku je.. 😁

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Nejde mi o to se navážet nebo nějak shlížet z patra a hádkám bych se rád převážně vyhnul ale... je vám jasný, že pokud budou hráči tak laciní a nenároční na kvalitu, tak už nebude nikdy žádná hra kvalitní? Jen si chci ujasnit zda si tuhle věc uvědomujete a zda si to kupujete jen kvůli hraní s přáteli nebo jste opravdu jen věrní značce či vám ta hra opravdu příjde dobrá...

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Parádní je jen portal a to protože tam nejsou operátoři, vznášedla a PP 29 ...

Toreador

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Ta hra je opravdu dobrá a playtime na originu to dokazuje, nejvíc mě baví recenze, které píše ragequitter, který otevřeně fňuká. #nicvezlym Hra běží parádně, grafika je opravdu vynikající, boje obří, zbraně, gadgety i vozítka zábavná a 7 map + portál a levelovací systém nabízí dlouhou znovuhratelnost. Navíc se v průběhu času dočkáme přídavků.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toreador Tak zrovna tobě běží hra parádně, ale borcům,co maj I9-10K a 3090 to na Ultra dává 60 FPS ,ani o FPS víc 😉 a to nejen jim,drtivá většina hráčů má problém s optimalizací, proto taky to hodnocení na Steamu 😂Je třeba si číst recenze,co v té hře mají víc jak 10H 👍

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toreador A nemyslíš, že by ta hra mohla bejt za jiných okolností ještě lepší kdyby na ní dělali lidi, kterým jde o to aby vytvořili kvalitní produkt a ne ti co maj prachy a moc jenž jim zajistili hráči?

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus ani ne, za to spíš může vydavatel (EA) ,chtěl to vydat ještě před Vánoci v podzimní vlně her, mám pocit,že kdyby to ten půlrok do jara 2022 bylo stále ve vývoji, mohlo to dopadnout lépe 🤷‍♂️

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tak tak :-)

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Na tý hře by šlo plno věcí udělat lépe a DICE nejsou o nic větší svatoušci...

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus šlo a proto se to teď budou snažit zmírnit a napravit vše co se dá 😉Já nad nima hůl ještě nelámu,BF V taky dokázali vyhrabat jaktakž z hrobu díky Pacific části hry 😁

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Však ta hra vypadá, jak kdyby na ní dělali jen jeden rok.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Toreador Trapnej trolling. Snaž se víc.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkove se mi tato recenze libi, jen bych mel malou poznamku. Autor v ni zminuje "negativitu" a subjektivne jsem mel pocit, jako by mu az skoro bylo "vnitrne neprijemne", ze se zminuje o spatnych vecech na hre a jejich nedostatcich. Ale je to jen muj pocit, mohu se mylit. ("S negativitami na Battlefield 2042 ještě nepřestanu ...", "A teď zase hurá k negativitě.") Chtel bych autora povzbudit tim, ze si nemyslim, ze se v tomto pripade jedna o negativitu. Podle meho nazoru, negativismus/negativita je pristup, kdy clovek vidi jako spatne neutralni nebo dokonce i dobre veci. ("Tahle lahev je z poloviny prazdna." "Ted je lahev sice plna, ale az se vyprazdni, zase ji budu muset naplnit, ach jo.") Pokud ale clovek kritizuje neco, co je opravdu spatne, nebo to i pres dobre stranky ma vyznamne zapory, nejedna se podle mne o negativismus/negativitu. Prvnim krokem ke zlepseni je nutnost uvedomeni si a pojmenovani konkretnich spatnych veci, ktere lze zlepsit. Pokud se nevi, co je spatne, nevi se, co zlepsit a nelze tedy dojit k vyznamne lepsimu stavu. Autore, podle mne jste se nedopustil negativity a naopak si cenim, ze jste se nebal pojmenovat konkretni spatne veci. Dobra prace. :)

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Diky za obsáhlý feedback. Samozřejmě jsem chtěl, aby hra dopadla dobře, což se bohužel nestalo. Negativní přístup v recenzi si nevyčítám, jelikož jsem se snažil být jako vždy pokud možno alespoň trochu objektivní 🙂

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Korporace zkouší co si můžou vůči hráčům dovolit za prasárny stejně se jim z pre-purchase ten náklad na tu hru už zaplatil, pač jsou stále lidi co věří slibům, pak jsou tu lidi kterým ta hra přijde opravdu dobrá, protože mají šíleně malé nároky... když někomu může udělat radost třeba i blbá možnost udělat si Loadout Máme tu Engine, jenž ani sami neumí pořádně zvládnout, stále opakující se věci v případě BF42 ještě v mnohem horším provedení ale kdybych psal jen o věcech co se mi nelíbí tak bych tu byl dlouho takže... co se mi líbí možná... *Máme tu Health bar takže mi zavolejte medika avšak medik není ani třeba, protože než se vzpamatujete tak ji chytíte a většina hráčů než by čekala na někoho kdo hraje za medika se raději respawne nebo pokud se nepletu i když máte Health bar tak stejně po delší době se zregenerujete takže FUCK MEDIC. *Modifikace v poli ovšem nepřijde mi dobře, že by se mělo na poli měnit vše... přímo na mapě bych umožnil třeba nasadit či sundat tlumič nebo změnit optiku, pak roztáhnout a zkrátit/sklopit pažbu. Modifikace jako > předpažbí, velikosti zásobníků, příslušenství k předpažbí (granátomet, grip) bych udělal jako úpravy před bojem v menu. *Velikost mapy a počet hráčů... nevadí mi když je herní mapa velká a s hodně hráči vůbec nejsem proti ale... nesmí to bejt chaos game...teď se přikláním trochu ke Corvusovi - nezvládnutej chaos díky hrozně lacinému multiplayeru jako vždy, pak si každej dělá co chce a dává se nesmyslná volnost hráči např. 5 na sobě ležících lidí někde na konci mapy na anténě s puškou, protože Battlefield a tak vzniká na mapě místo užívání si akce "válečného konfliktu" v neustálý respawn rage bordel což vede k vzájemnému nadávání a úmyslnému ničení "týmové hry" (která stejně neexistuje). Jak vidíte k těm pár pozitivním věcem mám i hodne "ALE" takže se toho pozitivního fakt nedá moc říct. Mohu jmenovat více věcí co mi na tomhle vadí ale vzhledem k tomu, že tu bude tak jako tak hromada "dislajků" a negativních komentářů nemá cenu se více vyjadřovat. :D

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na staré generaci to vypadá hůř než starší plně optimalizované díly, tohle vypadá, že to naoptimalizovali na next-gen a old gen jen snížili grafiku... Hnus

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Grafika je vážně slabší, ale dokážu si představit, že s raytracingem a ve 4k, už to může být solidní. Ale to moje sestava neumožňuje. Tedy alespoň ne na hratelné fps.

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
23. 11. 2021 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Na staré generaci ani RayTracing není možný, i tak Battlefield 1 vypadal luxusně, i když měli textury trošičku horší rozlišení, tak celkově efekty výbuchů, objektů a všeho okolo dávali mnohem větší a hezčí dojem, než nyní. Je sice hezké, když se řítí písečná bouře nebo tornádo, jenže ta poušť samotná vypadá jak bez textury úplně a vojáci co jsou dál jak 200m vypadají jak dioráma... 😁👌

Lidumil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čau, hraje tu někdo na pc? Hledám nějakou bandu na hraní. Můj discord Lidumil_cz#4381

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvůli enginu, který se mi líbí, jsem se díval na několik x hodinových gameplay videí a je pro mě absolutní záhadou, co je zábavného na hrách (BF / CoD), kde životnost hráče = 30 sekund max. O tom chaosu, debilním chování hráčů, kvičení do mikrofónů, totální nespolupráci až nepochopení, co mají na dané mapě dělat nemluvě. Inu 100 lidí 100 smrtí. Proti gustu, až se ucho utrhne a tak podobně. Osobně bych tohle nehrál, ani kdyby to nebyla zfušovaná hromada kouřících hov*n.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Popísal si všeobecný zážitok online hrania v otvorenej lobby. A je úplne jedno, či je to CoD, GTA, F1... Chaos, nespolupráca, nízka životnosť je všade.

Thievil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio To mi povidejte o neschopnosti. Hraju Red orchestru 2: Stalingrad. Mám tam už asi dobře přes 1000h a ikdyž je to 8 nebo víc let stará hra pořád se najdou lidi co prostě spolupracovat nechtějí. Kdo hrál ví o čem mluvím. Ale když se sejdou lidi co už vyloženě nehuntí killy ( třeba takova legenda jako je Plupp se nepočítá)tak to je super hra a ta přetahovaná v mp kampani stojí za to.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thievil tak ono je to i v BF ,akorát natrefit na server,kde všichni dělaj co maj,chce hodně velké štěstí 👍tady měly výhodu komunitní servery v BF 3/4.Pokud teda člověk nenatrefil na dementní ublížené adminy,co za to,že jste je sejmuli,vám dali permaban na server 😉 ale natrefil jsem zde na spoustu dobrých komunitních serverů a byla to vždy zábava někdy i nervy do posledního bodu 😂 bohužel od BF 1 to šlo do řiti s podporou těchto serverů

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Kor když tam není ani Levolution destrukce...

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodně veliké plus je, že si můžem vytvářet vlastní LoadOuty, takže nemusíš volit mezi milionem různých kombinací zbraní a perků, stačí tomu dát chvíli a upravit si LoadOuty dle svého stylu hraní.. ale to že na tom mají ještě dost práce, o tom žádná.. 😁 také mne zaskočilo, že v Portalu je víc zbraní pro BC2 a BF3 než pro základní hru 2042.. 😁 kdyby alespoň povolili ribonny a exp na zbraně v Portalu, takhle hraju dokola základní conquest, protože Breaktrough nefunguje a Hazard Zone mě nebaví natolik abych to drtil v kuse.

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Ale Hazard Zone je asi nejzábavnější variace na Battle royale co jsem kdy hrál

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Bohužel jsem v době recenze neměl partu, se kterou bych se do Hazard zone pořádně pustil. S random hráči je to pain.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Jupí, hra má něco co mělo Call of Duty uz před 13 lety !

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Měl jsem se tedy vyjádřit, nikdy mi u BF nevadilo, že to tam nebylo, aktuálně je to jedna z mála věcí, co se dá považovat za plus. Každopádně BF a CoD pro mne bylo vždy nebe a dudy. Jestli si u Battle člověk stěžuje, že běží 3minuty a pak hedka od snipera, tak co potom v CoD? Spawneš se a hned jí dostaneš, protože ti nepřátelé obklíčí Base.. fakt veliká zábava. 👌

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
24. 11. 2021 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 CoD má zas poprvé zničitelné objekty v MP.. 😁😁

Souleater

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trapná recenze asi si to tady někdo nedává. Hraju na series x to baví mě to a byl jsem na tom seklej celej víkend. Portal je taky paradní ty předělaný mapy super. Vůbec asi nemáte ponětí kolik to muselo dát práce. Za mě na pohodu 8smičková hra. Mám dětskou radost ze všeho co se na bojišti děje. Absolutně nesouhlasím s hodnocením. Když mě to baví víc než CoD. Tak to by vanguard musel dostat tak 2-10.

Fóglos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater Ono to CoDko ale přesně za ty 2/10 stojí. Tohle je ještě pěkná čtyřka za ty bugy, nudné mapy, lži ohledně buildu na betu, rozbitý gunplay, optimalizace nonexistentní, málo obsahu, proxy granáty lagujici cely server, balanční problémy, chlubení se počtem operátorů, kdy jeden už v day one neměl gadget a mohl bych pokračovat ještě dál. Dodal bych ještě naprosto nelogická rozhodnutí ohledně odstranění scoreboardu, nefunkční squad management, spatne fungující upravování zbraní,že nikoho nenapadlo jak špatné bude mít par skinu nerozeznatelnych podle frakce na 128 hráčů je taky k zamyšlení (kdyby na tom dělalo 5-10 lidi tak to beru, tady ne.) Vše co je popsáno je naprosto objektivní (až na ty mapy u těch beru, že se někomu mohou líbit) a za to by jste chtěli dávat 8/10 u AAA titulu? Mějte trochu kritického myšlení a vše to jen nehltejte jinak nám příště předhodí ještě horší paskvil.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fóglos Jsem rád, že máte z recenze pocit objektivity. On je to totiž často velký oříšek.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater Máš dětskou radost protože si děcko

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater Doslova to hodnocení odpovídá dnešnímu stavu hry. Jakožto veterán série si myslím, že mohu s klidem říct, že ačkoliv mě ta hra baví, což je jen dobře,i když mi hra občas trhá žíly svým stavem,má to tolik technických problémů a nelogických rozhodnutí, že je to prostě zklamání na to,že se jedná o hru z mé oblíbené série. Tady prostě hodnocení sedí 👍 Chce to čas na vylepšení technického stavu a přidání funkcí,které jsou typické pro BF. Je dobře že tě to baví,ale nemusíš hned útočit,zvlášť když nemáš pravdu,stačí se podívat na Steam a přečíst si recenze,co vše hráčům chybí nebo vadí 😉

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater Tak buďte rád, že jste své peníze dal za něco, co si užíváte. Drtivá většina hráčů ale nesouhlasí. Každý jsme jiný.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard nemusíš vykat 😂 tady jsme rodina 👍 jak říkám,má to hodně těžké porodní bolesti,ale věřím,že pod tou slupkou nedokonalosti se skrývá zábavný poklad 😉

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater Sry, ale 8/10 tomu může dát jen duševně chorý člověk.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zažádal jsem o refund, tohle je obří odpad. S Battlefieldem to má společné jen jméno.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Časem to třeba vyladí. Snad. Doufám :D

DavidSOONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Říct o BF2042 že je v horším stavu než Launch BF4 chtělo odvahy. Protože to tak prostě není :). A to hlavně po technické stránce BF4 nešlo 14 dní vůbec hrát. Servery crashovali, loginy nefungovali. Tenhle Battlefield od EA jde aspon normálně hrát bez nějakých šílených crashu. Já měl za celý EA ,2, Slovy DVA crashe. U jiných ten problém vyřešil ten patch. A ted bez problému hrají lidi i přes vydání a nápor. Jasný sem tam to někomu crashne a netcode je furt na nic, ale vs BF4 launch to je nebe a dudy.. 4 nešla hrát 14 dní a když už se člověk dostal do hry a hrál, tak vlastně nehrál protože naprosto otřesný netcode. Ještě ted si pomatuji hry za hrou když už člověk byl ve hře ty několika sec prodlevy a smrti za krytem, to bylo příšerný. A pokud si pomatuji tak ve 4 dokázal aspon tak nějak zmírnit až po měsíci od Launche :). Jinak se dá s recenzí souhlasit. Byť gunplay mi přijde že je to spíš subjektivní, mě přijde dobrý a baví mě. To samé zbraně že je Meta PP jasný je to laser, ale taky by chtělo dodat že hráči ze zbytkem ani neumí hrát. To že to tuna hráču hraje stylem COD je další věc. Prostě si přečtou od youtubera PP je meta a všichni to hrají, a pak nadávají že ve hře není co hrát jiného, že vše ostatní je trash. Ani za mák, není to pravda :). Operátoři jsou fajn. Protože speciálky některých dokonale dokáží měnit bitvu. Horší je že to měli být dedikované classy se speciálkou. A USA měli mít 5 svých a Rusáci 5 svých. A jinou customizaci oblečení. Bohužel s tím že všichni hend mačkají respawn je asi proto že tam není ukazatel jestli ho někdo bude zvedat tak jako ve starých dílech. Prý to ale přidají do hry. Ale hráči prostě zvedají s tímhle problém jsem teda za tich xx hodin neměl. Spíš problém je v munici. A to že všichni tahají Recoiless 5. Co by vyřešilo dedikované classy. Oh wait. Tak či tak tohle je šíleně ořezaná verze. Dice se uplně posrali. Live service který nefungoval u BFV, a sází na to znova. Year pass kontent na rok je teda bída verze 2.0 jestli tohle má být Kontent na rok tak ámen 4 operátoři, 8 map do normálu a 8 do portálu a 32 zbraní rok.Což vychází až na 2023 což se někdo v EA a DICE musel zbláznit a to doslova.. Tuna toho co dělalo BF BFKEM je pryč. Takže snad jim tahle bída co dostávají vytáhnou hlavy z řitě.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidSOONobiwan Battlefield 4 už vyšel poměrně před dlouhou dobou a je docela možné, že jsem serverovou katastrofu vytěsnil ze vzpomínek. Servery u nového dílu běží docela dobře, to máte pravdu :-)

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nečekal jsem, že se dožiju doby, kdy studia, která položila základní kameny moderních her jakoby ztratí schopnost tvořit hry... tvl co se to děje

Phillios191

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Přesně moje slova.

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Přesně!!! EA a Ubisoft přesně zapadají do této definice.. 👌

DeCrys
DeCrys
Level 1 Level 1
21. 11. 2021 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

boring game

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 11. 2021 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

malá porce obsahu v záporech mě vždycky u live service hry dostává :D hlavně mít všechno hned a pak dva roky nic nepřidávat :D Každopádně se známkou souhlasím,víc si hra momentálně nezaslouží :D

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
21. 11. 2021 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tenhle BF jsem nekoupil a nekoupím dokud aspoň ta optimalizace nebude ok. Nemám důvod to lidem nevěřit. Mapy těžko soudit. Na "Portal" je radost se podívat. I kdyby ta nová část stála za prd, (doufám, že to není tak špatný) ten Portal vypadá skvěle. Ale tohle je opravdu tak na půl roku práce ještě. Věřím, že na hře máknou a bude skvělá. Ale momentálně vzhledem k technickému stavu.... tohle tedy děkuji, ale zatím nechci.

naheCZ
naheCZ
Level 29 Level 29
21. 11. 2021 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Dát 1600 za hru, tak bych očekával, že mě bude bavit alespoň do té doby, než vyjde další obsah...Ne že si to předplatím a mám si počkat rok, než to bude mít smysl zapínat.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 11. 2021 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naheCZ no ale další obsah vychází za měsíc :D

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Co maji pridavat...?

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 11. 2021 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Battlepass a v tom nějaký ten obsah

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Battlepass není obsah jen další možnost vysátí peněz :D brzo se z toho stane napodobenina Fortnite přesně jako se pokouší Activision u Vanguard zvlášť, když se našli v jejich datech soubory ukazující že se ve Vanguard bude běhat s čepelema z Attack on Titans... tomu se říká plivání na vážné události jenž tehdy otřásly světem prosím... proč ukazovat realnou historii aby si lidé brali příklad z toho, že se něco takového nesmí opět stát to je zbytečný... budem na historii plivat a uděláme z toho zábavní park...

xKessa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, moc bych ani ten Battlefield 3 nevychvaloval. Co si pamatuju, tak to byl bug fest a na balance patchy ci opravy toho, co se pokazilo patchem poslednim se cekalo mesice. Treba silena potlacovaci palba, nekdo se jen spatne na me podival a uz jsem nic nevidel, flash lights byly jednu dobu silene rozbite, nebo podhlavnova brokovnice, co dokazala zabit pres celou mapu. Kulky, co zabijeli i za rohem...Plus jeste pridam, ze vetsina map byl uplne hrozny tunel design a vetsina lidi jen valila to otresne metro, kde se spamovali granatomety a ozivovali navzajem, aby meli hezke score. Fakt to nebyl zadny zazrak.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
21. 11. 2021 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xKessa ty kokos Battlefield 3 byl přelom !!! HOW DARE YOU

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
21. 11. 2021 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xKessa Jo po vydání to tak bylo. Recenzent měl jistě na mysli jak hra funguje po doladění a jak se hraje. Pro mě osobně taky nej BF do dneška. Vypisovat proč by bylo asi na dlouho a stejně jsou to jen osobní pocity :o)

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xKessa Moje dojmy z Battlefieldu 3 jsou docela ovlivněny tím, že jsem tehdy poprvé v životě měl novou a silnou grafickou kartu. Hru jsem si užíval extrémně, ale netcode byl taky průser.

Angeller

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popularita PP-29 a jeho doporučování a upvoty těchto postů na redditu jsou trošku k smíchu. Chcete hrát Battlefield, né CoD s neexistujícím zpětným rázem, ale nikdo se nedokáže přizpůsobit střelbě zbraní a použití s attachmenty. Já mám už 500 killů na AK-24 a nemám teda problém, líbí se mi, že je poměrně složitější dobře tu zbraň ovládat. Hra za Sundance s její wingsuit je třeba naprosto skvělá a já se k tomu stále denně vracím rád. Optimalizace je problém, ale moje sestava je 1080TI, i7 6700 (non K), 16GB Ram + M2 SSD Samsung Evo XXX a hraju odzačátku ve 4k - 2160p. Na ultra jsem hrál dost dlouho, po pár dnech už mi ale bylo z těch průměrných 40ti fps zle. Když jsem dnes testoval, mám na mapě renewal stabilních 60fps (Low settings. ale stále 4k) s propady k 50ti častějšími a občas i níže. V profilu configu aktivován DX12, vypnutý geforce experience a všechny razer appky a vlastně všechny nedůleežitý procesy vypínám. Nejnovější update u driverů mi příjde performance zhoršil, mám rollbacknuto na předchozí verzi. Tudíž Johny má šanci stále si zahrát. Ve FullHD jsem měl dost podobný FPS, což je dost divný. Co je horší, na mapě discarded je člověk rád za 50 fps, mapa je špatná stejně jako Hourglass a Breaktrough. Optimalizace je vážně špatná ale hra je zábavná. Nahráno 60 hodin - 44 level bez exp farem.

Fóglj

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Angeller Nejdřív si zjisti o jaký problém se jedná než se tady zas začneš ztrapňovat tím honěním svého trika. Jedná se o problém s rozptylem při mířené střelbě a ne o tebou popisovaný zpětný ráz (recoil). Není to jen bezdůvodné doporučování něčeho na redditu, ale jedná se o oficiálně (DICE) přiznaný bug,

Angeller

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fóglj Ale ale, snad nebude tak zle. Pohonil jsem si se svým názorem na situaci, kdy já narozdíl od většiny kecálku hraju hru denně. S bloomem u zbraní holt nemám žádnej problém, čímž netvrdím, že neexistuje. Ale šáhnout místo toho po SMG, který se chová jak vystřízený z CoD mi fakt směšný příjde. Je to asi podobný, jako jít na ty XP farm servery, dokud to šlo. Ať si každý hraje jak chce, ale zažil jsem si úplně stejnou jízdu s Battlefrontem II, kterej měl stejný recenze a hratelnej byl od early accessu naprosto stejně jako dnes. Bohužel BF2042 už tak hratelný není, ale pořád je to zábavná hra

Fóglos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Angeller Takže člověk co se nechce vědomně znevýhodňovat je směšnej😁 Chlape fakt to chce se zamyslet. To je normálně definice sebemrskačství. Ty můžeš mít zadarmo Fabii, nebo Mercedes benz S a ty si prostě vezmeš Fabii, aby si ten svůj život ještě trochu potrápil😁 No proti gustu žádnej dyšputát, ale neříkej pak, že je někdo směšnej. Nazdaaar

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako mínus beru za sebe ještě zrušený singleplayer, přitom cena zůstala.

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan SP u battlefieldu :D Asi stejně důležitej jako příběh u porna ...

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MikeGrey Zahození toho ubohého pokusu o "story" je jedna z mála věcí jenž je na novém BF dobře. Pokud chceš hrát singl, zapni si mapu s boty a říkej si třeba - "Musím zabít Bota 3 protože je nesnášenlivej vůči ostatním rasám a sexuálním orientacím" ... Bum a máš klasickej BF příběh.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MikeGrey To, že neumí udělat pořádný singleplayer, je jedna věc. Ale účtovat si plnou cenu za osekaný multiplayer je důvod, proč bych to bral jako mínus. Víc v tom nehledej.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Přiznám se, že kampaň v Battlefieldech mě nikdy nenadchla.

rronaldr
rronaldr
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
21. 11. 2021 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No za ty neskutečný bugy, celkový technický stav, nulový obsah (jediný, co to zachraňuje je obsah ze starých dílů), klamavý marketing (to by už bylo zralý na žalobu) by ta hra měla dostat nejvýš 2 body. Ale i tak klobouk dolů, že jste použili něco jinýho než klasický 5-10, který je dneska zvykem. Nemluvě o tom, že si z lidi, co koupili dražší verze kvůli early accessu, udělali testery zadarmo.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
21. 11. 2021 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra se z nějakého důvodu zapíná v DX11 a nějak zapoměli do nastavení přidat přepnutí na DX12 tak si to najděte v souborech a ručně přepište na DX12.

Lambo
Lambo
Level 23 Level 23
21. 11. 2021 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl aano, mně to boostlo 60fps =)

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
22. 11. 2021 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Změnu jsem v configu provedl a nezpozoroval jsem žádné výrazné zlepšení. Asi je to sestava od sestavy.

Reklama
Reklama