Zpět na článek

Diskuze: Recenze Death's Door - nádherná pocta klasické Zeldě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
16. 8. 2021 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto zasloužená, krásná osmička, ačkoliv osobně si jeden bodík přidávám. Desítku u mě hra nedostane kvůli absenci mapy. Vzhledem k tomu, že hra obsahuje mechaniky metroid-her, tak o návraty do již navštívených lokací není nouze a ačkoliv mám dost slušný orientační smysl, mapa zde mi prostě chyběla. Ale jinak jde o jednu z nejlepších her, co jsem letos zatím hrál. Devolver Digital opět dokazuje, že co vydají, to se rovná nezávislé perle. S bossy jsem měl klasický "uspěchaný problém". Ještě jednu ránu a... šlus! :-) Klasická "soulsovská nenažranost", kterou Death's Door bez kompromisů trestá. Grafika je nádherná, hudba taktéž bez chyby. Různé schovky, drobný humor, vylepšení, nepovinní bossové, rozšiřující paletu schopností... Střídmý, ale špičkově fungující souboják. Asi bych ještě vypíchnul, že uskakování a střelba z luku mi připadal mnohem intuitivnější na gamepadu než na kombu klávesnice a myši (vyzkoušeno obojí). Ale to je samozřejmě subjektivní. No, Death's Door se opravdu výrazně povedlo.

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
15. 8. 2021 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem dohrál asi před 3 týdny a ty mínusy, přijde mě to jako, že jste nevěděl co tam napsat, tak tam dáte takové dvě blbosti, které jsou hodně založené na tom, jak kdo má levé ruce. Za mně mohu říct, že hra byla celkem lehká, včetně bossů a to jsem to hrál na klávesnici, jako vše ostatní. Je pravda, že než jsem hru koupil, tak jsem v nějakém youtube videu slyšel, že jejich předchozí hra byla jenom o boji s bossy a byla hodně těžká, tak jsem se trochu bál hru koupit, protože nemám rád vyloženě těžké hry, ale byl jsem mile překvapen. Každý boss má jen několik pohybů a jsou dobře rozeznatelné a hlášené dopředu. Spíše to chce vždy trpělivost a nesnažit se bosse co nejvíc zranit, vždy to chtělo maximálně 2-3 rány + dodge a takto pořád dokola. Vždy jsem umřel, protože jsem chtěl dát víc ran... Jinak k ledové části, nevím v čem byl problém. Pohyb byl předvídatelný, prostě setrvačnost. K té svatyni to chtělo dobře načasovat střely lukem, je pravda, že jsem se tam chvíli klouzal sem a tam, dokud mně nevyšlo časování, ale z ledu jsem nikdy nespadl. Za mně super malá hra, dohráno za 18 hodin na 100%. Vaše hodnocení ok, mimo těch mínusů, já bych tam dal zpětné vracení do předchozích lokací po získání nových skilů, to mně vyloženě nebavilo. Jsem zvědavý na tu další hru co hrajete, jsem zvědavý na tu další indie hru. ~~ Forest Spirit - na první dobrou Guardian of the Door - na první dobrou The Witch of Urns - napodruhé King of the Swamp - napodruhé jenom proto, že jsem si pozdě uvědomil, že se mu dá střelit do zad a resetovat hrací desky... Betty - napodruhé The Grey Crow - tady asi až na čtvrtý pokus, spíš z mojí blbosti The Lord of Doors - napodruhé Last Lord - tady si nejsem moc jistý, cca 3-5 pokusů. The Grave Digger - na první dobrou ~~

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
15. 8. 2021 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Díky za podrobný názor, který naprosto respektuji (mimochodem, bossové nám zabrali zhruba stejně pokusů - plus tedy počítám do té debaty ještě minibossy pro vylepšení schopností a také avarice gauntlety). Diskuze o obtížnosti jsou vždy strašně subjektivní, ale tady mi prostě přišlo, že většinou hry člověk projde bez větších potíží, ale pak ho pár míst trošku uměle zasekne, aby je musel nacvičit - telegrafování útoků zde funguje opravdu skvěle, ale v případě silnějších protivníků to moc nepomůže poprvé, kdy člověk ještě neví, co daný signál bude následovat.

Reklama
Reklama