Zpět na článek

Diskuze: Recenze Elden Ring: Shadow of the Erdtree - svědectví o zázraku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
23. 6. 2024 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A dynamické stíny nebo stíny od světelných zdrojů pořád neexistující... :(

Morlog
Morlog
Level 1 Level 1
20. 6. 2024 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, chtěl bych se zeptat jak je to v DLC s restartováním statistik ? Je to stejný jak v původní hře, že se nacházejí Larval tear ? Mám jich posledních pár kousku a chtěl bych trochu testovat buildy a zbraně. Děkuji.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2024 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Morlog Funguje to stejně a hned v první DLC lokaci je možné několik Larval Tear najít 👌

Morlog
Morlog
Level 1 Level 1
20. 6. 2024 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Děkuji 👌

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
20. 6. 2024 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BTW čeština

Radek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Martine, nechapu ten odstavec o nove obtiznosti DLC, ktere ma hru logicky stizit i hracum s "absurdne" silnou postavou, to jest podle papiru nad level 150 (muj pripad, ja mam 180+). Z textu jsem pochopil, ze pomoci "Scadutree fragment" lze postavu v DLC ucinit silnejsi, ale to je prece pravy opak toho jak pristoupit k postavam na "prilis" vysokem levelu, ne?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 6. 2024 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Ten systém "nových levelů v DLC" má dvě strany: 1) Hlavní účel je "srazit/snížit" sílu příliš silných (vysoký level, perfektní build) hráčů po příchodu do DLC, aby to pro ně nebylo příliš snadné a nudné. Což funguje skvěle, protože i hráč na levelu 800 s 99 statistikami a nejlepším buildem bude umírat po dvou ranách od řadového pěšáka, dokud nenajde Scadutree fragmenty a nezvedne svůj DLC level. 2) Jakmile ale začnete sbírat ty Scadutree fragmenty a zvyšovat svůj "DLC level", postupně se to otočí, jelikož těch fragmentů je tolik a jsou tak silné, že pokud je použijete všechny, tak i kdybyste měl slabší postavu (level 100 a méně, s horší zbraní apod.) tak ty násobky nových levelů vám zvednou statistiky takovým způsobem, že budete prostě velmi silní (pouze v DLC, kde ty nové levely fungují/jsou aktivní). Konkrétní příklad: Měl jsem docela obavy z Messmera, ale díky vysokému Scadutree levelu mé postavy jsem ho zabil na první pokus, doslova pár ranami, než se vůbec stihl pořádně předvést. Co jsem ale mezitím četl zahraniční recenze, ne všichni z toho měli stejný dojem (tipuji, že nenašli dostatek fragmentů). Level 10 Scadutree blessing NENÍ maximum. Hráči na pokročilé New Game Plus (například NG+7) se ale údajně ke konci DLC hodně, hodně trápili (protože bossové měli absurdní počty HP).

Radek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Diky za vysvetleni!

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Eeeej bozi sestoupili mezi vobycejnej lid!

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
18. 6. 2024 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náhodou nezkoumal jsi resistance bossů na holy damage? 😂 trošku mě štve v původní hře, že holy buildy celkem zabijí fakt, že všichni end game bossové mají vysoký resisty na holy damage, poslední boss je dokonce imunní. Tak doufám, že aspoň v tom dlc je holy damage trochu víc použítelnej.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 6. 2024 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Téma holy damage v DLC by někdo mohl považovat za spoiler, tak pro jistotu: Bohužel i v DLC pár klíčových bossů má na Holy resistenci (jen někteří, ale zato jeden z nich patří k těm nejtěžším).

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těším se na pátek. Jen mě trochu "znepokojuje" to přesílení. Vím, že stačí neupgradovat a mít to těžší, ale příjde mi, že to postrádá určitý smysl hry, tedy objevování a být tak silnější, vybavenější. A přirozeně když člověk najde upgrade, tak logika říká ho použít, stejně jako upgradování zbraně, lahviček nebo statů. Po vzoru předešlých DLC jsem čekal, že to bude prostě větší výzva než základní hra. Když byl boss těžší než obvykle, musel jsem s tím prostě poprat a žádný fragment něčeho mě nezachránil.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 6. 2024 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie I původní Elden Ring měl o něco více možností usnadnění, než minulé FromSoftware hry, tak holt v tom trendu pokračuje. Také proto se ho prodalo tolik milionů. Na druhou stranu, některé lokace nebo bossové mohou být hodně tvrdý náraz i s aktivovanými upgrady, takže člověk se buď pořádně zapotí, nebo to musí vzdát a jít hledat více předmětů na vylepšení jinam, než se vrátí to zkusit znovu.

Reklama
Reklama