Dokáže si hra napravit reputaci?
V květnu letošního roku vydaná kooperativní akce Redfall se navzdory vysokým očekáváním dočkala pouze značně rozporuplných recenzí i reakcí od samotných hráčů. Od úplně nové značky, která s podporou Bethesdy a Microsoftu vznikala ve studii Arkane Austin, se zkrátka čekalo výrazně více. Zástupci Bethesdy i Microsoftu už dříve uznali, že se vydání hry nepovedlo. Jedním dechem však vždy dodali, že se reputaci svého titulu pokusí napravit.
Tato slova nově v rozhovoru pro magazín GamesIndustry.biz zopakoval šéf publishingu Bethesdy Pete Hines. Ten prozradil, že hra a její přijetí nedopadlo podle představ studia ani samotného vydavatele. Ani jedna ze stran však nemá skládat zbraně pouze proto, že se nepovedl samotný launch. Hines navíc upozornil na to, že se Bethesda v podobné situace neocitla poprvé. Aktuální situaci u Redfallu přirovnal k titulům jako Fallout 76 a The Elder Scrolls Online, které byly po vydání rovněž kritizovány a zatracovány. Díky bohaté dodatečné podpoře si však svou pošramocenou reputaci dokázaly alespoň zčásti napravit.
Zatím je však otázkou, zda se něco podobného podaří také Redfallu. Ačkoli nás od vydání dělí už čtyři měsíce, tak hráči na větší obsahový přídavek a další výraznější změny nadále čekají. Hines hráče ujistil, že vývojáři v tuto chvíli připravují aktualizaci, která umožní hraní v 60 FPS i na konzolích Xbox Series X/S. Právě za absenci plynulejšího režimu byla hra po vydání výrazně kritizována. K tomu, aby hráči dali Redfallu druhou šanci, ale bude potřeba výrazně více.
Redfall je k dostání na PC (Steam) i Xboxu Series X/S. Hra je k dispozici také v Game Passu. Bližší informace můžete načerpat v naší recenzi.