Studio Remedy informovalo o svých projektech.
Finské studio Remedy dnes vydalo finanční zprávu pro investory za třetí kvartál tohoto roku. Pokrývá období do konce září, takže ještě nemáme žádné informace o prodejích před pár dny vydaného Alana Wakea 2 a šéf společnosti Tero Virtala je zatím nechtěl komentovat. Máme nicméně informace o aktuálních projektech, na kterých vývojáři pracují. A není jich vůbec málo.
Pro Alana Wakea 2 budou dále vznikat patche a post-launch obsah, včetně dvou placených rozšíření Night Springs a Lake House, které mají vyjít příští rok. Na nich už však má pracovat jen zlomek týmu, většina vývojářů se přesune k jiným projektům.
Jedním z nich je Control 2, pokračování third-person akce z roku 2019, jež dala dohromady celé Remedy Connected Universe. Hra se momentálně nachází ve fázi ověření konceptu. Plány jsou prý velmi ambiciózní a vývoj postupuje dobře, projekt má však zůstat v proof-of-concept fázi ještě po několik kvartálů.
Zato Condor, co-op multiplayer spin-off Controlu, během třetího čtvrtletí pokročil z proof-of-concept fáze do stádia, kdy je projekt připraven na plnou produkci ("production readiness", cílem je vytvořit pasáž hry ve finální kvalitě).
Poměrně překvapivě stejný posun nastal také u remaků prvních dvou dílů Maxe Paynea, přestože jde o nejmladší projekt Remedy, oznámen byl v dubnu minulého roku.
Posledním titulem je projekt s kódovým označením Vanguard, free-to-play kooperativní PvE střílečka. Ta vzniká už poměrně dlouho, ale nachází se stále ve fázi ověření konceptu, kterou by Remedy rádo uzavřelo do konce tohoto roku. Momentálně probíhají jednání o dalších fázích vývoje s vydavatelským partnerem, tedy společností Tencent.
Na který z chystaných projektů se těšíte nejvíc?