Restart Tomb Raider vypadal původně jinak, podobal se Far Cry
Tomb Raider Novinka Restart Tomb Raider vypadal původně jinak, podobal se Far Cry

Restart Tomb Raider vypadal původně jinak, podobal se Far Cry

Michal Burian

Michal Burian

7

Ale nefungovalo to.

Reklama

Studio Crystal Dynamics v roce 2013 úspěšně restartovalo sérii Tomb Raider a nabídlo hráčům akčně pojaté dobrodružství mladé a nezkušené Lary Croft. V letošním roce jsme se dočkali pokračování, které staví na úspěchu a zavedlo nás na krutou Sibiř s větším důrazem na hrobky a hádanky, i když jde o nepovinné úkoly.

Původně ale vývojáři zamýšleli, že restart Tomb Raider bude jiný. Julien Merceron (bývalý zaměstnanec Square Enix) na přednášce Cité des Sciences v Paříži prozradil, že původně chtěli mnohem otevřenější svět. Vizi studia popsal jako Far Cry s Larou Croft, ale nefungovalo to.

Tvůrci svůj ambiciózní nápad hodili do koše a řekli si, že se raději zaměří na pečlivé vytváření jednotlivých oblastí, které nebude dělit obrazovka s načítáním, což mělo dodat pocit nekonečnosti.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama