Ale nefungovalo to.
Studio Crystal Dynamics v roce 2013 úspěšně restartovalo sérii Tomb Raider a nabídlo hráčům akčně pojaté dobrodružství mladé a nezkušené Lary Croft. V letošním roce jsme se dočkali pokračování, které staví na úspěchu a zavedlo nás na krutou Sibiř s větším důrazem na hrobky a hádanky, i když jde o nepovinné úkoly.
Původně ale vývojáři zamýšleli, že restart Tomb Raider bude jiný. Julien Merceron (bývalý zaměstnanec Square Enix) na přednášce Cité des Sciences v Paříži prozradil, že původně chtěli mnohem otevřenější svět. Vizi studia popsal jako Far Cry s Larou Croft, ale nefungovalo to.
Tvůrci svůj ambiciózní nápad hodili do koše a řekli si, že se raději zaměří na pečlivé vytváření jednotlivých oblastí, které nebude dělit obrazovka s načítáním, což mělo dodat pocit nekonečnosti.