Zároveň byly odhaleny achievementy v novém dobrodružství Lary Croft.
Rise of the Tomb Raider se pomalu ale jistě blíží, 10. listopadu je za rohem. Návštěvníci Fanfestu v Tokiu měli možnost si nové dobrodružství archeoložky Lary Croft vyzkoušet. Při tom přišli na to, že hra bude mít hned čtyři úrovně obtížnosti: Adventurer, Tomb Raider, Seasoned Raider a Survivor. Během hraní bude možné mezi nimi přepínat, tedy až na poslední nejtěžší obtížnost Survivor.
Adventurer je nejlehčí obtížnost. Zvolí si ji hráči, kteří nemají s podobnými hrami žádné zkušenosti. Vše je usnadněno, nepřátelé mají méně života, a když už Laru zasáhnou, tak jí moc neublíží. Navíc vám hra bude pomáhat mířit. Tomb Raider obtížnost už za vás nemíří a nepřátelé mají normální úroveň života, stejně tak vám uberou víc zdraví.
Seasoned Raider se dá označit za střední obtížnost. Nepřátelé mají více života, poškození bude větší a Lara může regenerovat zdraví pouze mimo boj. Nejtěžší obtížností je Survivor. Při hraní na této obtížnosti se musíte připravit na skutečnost, že se vám nebude obnovovat zdraví. Celkově jde o náročné dobrodružství, kdy nepřátelé budou chytřejší a dají vám pořádně zabrat: náročnější typy nepřátel. Navíc zdroje budou vzácné, upgrady dražší a pro využití tábora budete potřebovat suroviny.
Závěrem si můžete prostudovat achievementy, ale pozor na spoilery.
Rise of the Tomb Raider vyjde 10. listopadu ve verzích pro Xbox One a Xbox 360. PC verze bude následovat začátkem roku 2016 a PS4 verze až koncem roku 2016. U Xbox One budete potřebovat na harddisku 20,47 GB volného místa.