Zpět na článek

Diskuze: Rockstar kvůli výkonu již nebude přidávat novinky do GTA V na starých konzolích

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
15. 9. 2015 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela jim závidím.... poslední update je teda težká rána od R*... zmizeli pomalu ty nejhranější mise a přidali eventy do free, který kdyby to šlo tak vymažu. A hlavně vrátili směrový šipky na tečky na mapě, takže teď každej vidí, jakým směrem kdo kouká. To už rovnou může každej hráč nosit velkej barevnej transparent, kde bude nakreslený co zrovna držim v ruce za zbraň nebo co zrovna řídím za auto. ... Tohle R* prostě podělal 😠

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
14. 9. 2015 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Epso: tak ona zrovna ps4 nebo xbox one taky neobsahujou zrovna nejnovejsi hardware:-D

docmen
docmen
Level 1 Level 1
12. 9. 2015 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se dalo čekat, by ten oldgen za chvilku prasknul

alesekmoravec
alesekmoravec
Level 1 Level 1
12. 9. 2015 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, ať si každý hraje na tom svém, jen jsem musel vyvrátit ten cenový argument.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
11. 9. 2015 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ondrej_V: ono se taky dost lidem nechce stahovat 60gb image

antiku
antiku
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky si myslím, že se dostáváme do doby, kdy PC hráči tolik nestahují. Sice jak kde. Dřív jsem stahoval jednu hru za druhou, protože sem ani pomalu nevěděl, kde hru koupím apod.

HadridasCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V dnešní obě kdy se hry zaměřujou hlavně na online funkce a jsou vyžadovány různé aktivační klíče se už ani na pc tolik nestahuje ... ano jsou tu hry které se budou na pc stahovat více (singleplayer) ... ale pokud chce hrát člověk online tak zaplatí tak jako tak ... a pokud si koupíte konzoli ... sice vás výjde levnějc ale jsou tam dražší hry a pokud pc tak máte pro změnu hry levnějc ... takže tam zas takovej rozdíl není ... rozhodně ne natolik aby to určovalo co si koupím ... rozhoduju se pro pc převážně kvůli tomu že si rád nastavím všechny hejbátka a kraviny a využiji ho i pro ostatní účeli a ovládání je mi příjemnější ... ale pro spoustu lidí je příjemnější konzole protože zapnou a hrajou není třeba se hádat kdo co brzdí ... když vývojáři ukážou maximum tak si zas většina bude stěžovat že to nerozjede ...

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
11. 9. 2015 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JinLin: Warezáky na online nepotkáš... A v GTA Online na PC je hodně, hoooodně lidí... V poslední době PC hráči už tolik nestahujou, nebo aspoň si koupí to, co je opravdu baví... Samozřejmě, je jednodušší hru stáhnout na PC, než přečipovat konzoli a přijít o záruku, proto takový počet warezů.

HadridasCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať si každej hraje na čem chce ... proboha ... všichni jsme hráči a jde nám přece o to užít si hru ne ? Tak to tak berte ...

JinLin
JinLin
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

alesekmoravec: Jásný máš pravdu, Ale taky vem v potaz že většina PC hračů si originál prostě nekoupí.

A radši to někde stáhnou z torrentu. Mě nevadí kupovat hry na konzole. Pokud je ta hra dobrá, tak rád podpořím vyvojáře tím že si to koupím to mi problém nedělá.

A taky vem na pamět to, že co se tyká onlinu. Tak na PC máš samího cheatera. Kdežto na PS4 jich moc nenajdeš. A když tak to jsou ojedinělé případy.

+ Pc nemusíš upgreadovat každý dva roky, bylo to řečeno jen tak obrazně. Ale i tak po 2 - 4 letech budeš muset koupit novej, nebo investovat do komponentů. Na PC hraju už skoro 11 let a vím jak to chodí.

A s radostí můžu říct že přechod na PS4 je pro mě v tuhle dobu lepší.

Ale každý to máme jinak jak se říká 100 lidí 100 chutí

alesekmoravec
alesekmoravec
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JinLin: Opravdu nemusíš každé 2 roky kupovat či upgradovat... takovou "starší" GTX 750Ti seženeš do 3, 5k a rozjedeš na ní Zaklínače 3 na vysoký až ultra detaily s Full HD rozlišením na stabilních 30. GTAčko taky... to že konzole jsou levnější na hraní je docela dost rozšířenej blábol.

+ připočti připlácení si za jednotlivé hry... pokud jsi opravdu aktivní hráč (30 her a víc) , cenou je pc úplně někde jinde... samozřejmě počítám i slevy na Steamu kde na hru která vyšla před čtvrt rokem klidně nastřelí 33% slevu (když vyjde před těma klasickejma velkejma slevama) .

JinLin
JinLin
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se dalo čekat starý konzole už hold nestihají.

Jsem rád že jsem koupil PS4 a tento jen se mi vyhne velkým obloukem.

Ale i tak mě to trošku mrzí, protože je vidět jak jde pokrok kupředu.

A za chvíly toto bude čekat i nás vlastníky next-genu.

Ale i tak konzole je vyborná věc. Než kupovat každý 2 roky nové PC, nebo pořád a pořád jen upgreadovat. 👍

Miroslav Kuba
Miroslav Kuba
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co třeba takovej star citizen. Jako PC hráč se na něj osobně dost těším a ta hra opravdu bude stát za to. Osobně si ji koupím už jen protože je dělaná pro PC hráče a na toustovače ukázali prostředníček

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To máš jak s auty, proč by vyráběli ty nádherný studie a prototypy, když si to hodně lií dovolit nemůže, tak přidaj sem nějakou drobnos, tam zase nějakou novou technologii aby to mělo +- stejnou hodnotu a výrobní náklady a vypadalo to o něco jinak než předchozí verze... Takle to máš se vším.... Mě třeba ty hry co vycházejí stačí, protože nekoukám tolik na grafiku jako na to aby hra vydržela ne hodiny, ale v lepším případě měsíce.

Takže je sice pěkné, že třeba Order 1886 vypadá famozně, ale dohraješ to za půl dne a za tohle mam dát 1600? Díky ne.

K DLC jak řikáte, pokud má za svojí cenu dostatečný obsah (Třeba Driveclub toho nabídl hodně za 700, ale zase třeba Destiny toho za svojí cenu dává málo...) Tak nemam problém si to koupit, když mě to zabaví na další dny

Nejlíp to zatím dělaj R* kde update s věcma je zadarmo, sice v herní měně trochu drahé, ale neni to nic co by sis nemohl po chvilce koupit a nebo pokud to nevydržíš, tak si koupíš kreditku. To mě přijde jako dobrý směr. Ale fakt nebudu dávat 500 za 3 jiné barvy zbraně, jednu mapu atd... kde je vylepšení minimální, ale vysvětluj to zarytým fanouškům nebo dětem co to vyprosí jinde : P

Salam
Salam
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky: Pravda je ze crysis hratelnosti nebyl az takova pecka nevim jestli tohle byl duvod te vysoke miry piratu (ze by si chtel kazdej vyzkouset nadupanou hru... jak jim to pojede atd. a za hodinu to smazat) ... kazdopadne velka skoda.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Salam: Ano, taková hra tak trochu chybí, ale dle mého názoru Crysis byla zkouška, zda se to vyplatí. A bohužel se to nevyplatilo. Proto do toho EA už nejde, stejně tak ostatní společnosti.

Salam
Salam
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky: Jedna vec je chapat proc to delaji druha vec je to obhajovat nebo to akceptovat. Ja taky chapu proc isis reze hlavy... proc je ve verejne sfere korupce atd... ale to neznamena ze s tim souhlasim. Crysis netrhal rekordy ale pry se toho prodalo vic nez ocekavali (a pry kvuli velke mire warezu se na to vyprdli... no a taky ta serie tak dopadla) . Jo a btw. kdysi se kvuli jedne hre lepsi karty porizovaly (a to ne uplne levne) . Chybi mi proste nejaka nadupana AAA pc exkluzivitka u ktere mi spadne celist stejne jako v roce 2007 u crysis.

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ale právě tyhle DLC jsou důvodem proč to lidi tak nenávidí.

V DLC vidí jen tyhle špatný barvičky a gamespeedery.

KIWI10
KIWI10
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky: V tom máš pravdu. Nikdo te to nenouti koupit.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Tom@n: EA a Activision mě se svojí DLC politikou netankují, zkrátka DLC nekoupím a je to. Když to nechci, tak to nepotřebuju. A když to potřebuju/chci, tak si to koupím.

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky: za slušný obsah ano, ale to co dělá EA nebo Activision s jejich Paint Packama je nehoráznost. . a těhle je bohužel víc než příběhových DLC

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Ondrej_V: Trh jde dopředu, kdyby ty DLC nikdo nekupoval, tak nebudou. Já třeba nemám problém zaplatit za slušný dodatečný obsah, který má přidanou hodnotu. Příkladem může být příběhové rozšíření The Last of Us, za které jsem neměl problém zaplatil. Pokud takhle bude vypadat každé DLC/Datadisk, tak s tím opravdu nemám problém, ale za mapy, auta, zbraně atd. platit nebudu, protože to nevyužiju.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
11. 9. 2015 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před deseti lety to nebylo DLC, ale Expansion Pack... Ale ten opravdu něco nabídl, DLC je v poslední době vtip, Rockstar je jeden z posledních slušných vývojářů... Každopádně updaty s auty a zbraněmi pro starší konzole budou vycházet, jen budou spíše okleštěné o některé funkce...

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No dobře, tak radši budeme hrát hry který jsou dneska k dispozici

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Tom@n: Ty si dost protiřečíš. Nevím, zda si to uvědomuješ, ale abys vydal hru, která opravdu posune hranice ve vizuálu a celkově efektech, tak k tomu potřebuješ vyvinout nový engine a další technologie. Na to potřebuješ velmi zkušené lidi, kteří budou pracovat pět dnů v týdnu, aby za několik let měli hotovo. Takže je musíš zaplatit, v takovém případě mají plat odpovídající jejich kvalitám. Do toho musíš pronajmout prostory, zajistit počítače a další, další věci. Takže bych řekl, že se není čemu divit, že ten vývoj je tak drahý. Navíc, aby tvá hra byla úspěšná a prodávala, musíš pozvat novináře, zaplatit jim letenky, hotely atd. aby si tvou hru vyzkoušeli a napsali o nich dojmy. Musíš se objevit na herních výstavách, kde ten prostor také není zadarmo, a nakonec musíš dát reklamu do televize, na ulice atd.

Takže stále se divíš, že společnosti jedou v zajetých kolejí? Já na jejich místě bych nedělal nic jiného. Kdybych vlastnil takovou společnost, tak přece chci, aby vydělávala. Nebo ty bys investoval do něčeho, na čem proděláš? Pro příklad, koupíš barák za dva miliony. Za rok zjistíš, že se ti nelíbí a prodáš ho za milion. Je to přece nesmysl.

Reklama
Reklama