Zpět na článek

Diskuze: Rockstar oficiálně oznamuje Red Dead Redemption 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
21. 10. 2016 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

No jo, ale gta v si klicem proste na steam aktivovat nemohl, takze je jasne ze nejvic pc kopii je aktivovanych pres rgsc.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
21. 10. 2016 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

A o čem celou dobu píšu? Že rozdíl je taky v tom, že na PC jdou hráči po slevách a mají jich mnohem více než jich je na konzolích (tzn. že výdělky z konzolových prodejů jsou mnohonásobně vyšší už v základu, protože je tam přirážka u GTA V to bylo v některých obchodech i o 700-800Kč více a ta cena byla pevná i rok a půl po vydání, pořád se držela i na PS Store na 1999, zatímco Steam měl několik slev, zatímco digitální kopie na konzolích, jsou naopak ještě o něco dražší než krabicovky. ) , tedy hlavně u AAA titulů. To, že koupí klíč jinde je sice fajn ale pořád ho aktivují na Steamu. A v porovnání se Steamem nemůžou být rozhodně prodeje vyšší, když Steam to táhne všechno sám a prakticky nemá konkurenci, takže nejvíce prodaných kopií bude logicky tam.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
19. 10. 2016 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi ta hra celkem ukradená, ale připadá mi jako nesmysl nevydat hru na PC jen proto, že předchozí díl na PC nebyl, už tu byli takové případy, tuším, že to byl dokonce první Witcher, kterej vyšel jen na PC a taky je to hra silně zaměřená na příběh a určitě je takových případů víc.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Nemas pravdu, uz jen diky nizkym cenam pred vydanim ci po vydani spousta lidi kupuje digitalni klice mimo steam, zkus nekdy zajit na steam fora.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K těm prodejům PC verze - je třeba si uvědomit, že spousta PC hráčů hru hrála už na starých konzolích a pak už neměla důvod si to kupovat podruhé, což silně ovlivnilo výsledné prodeje PC verze. Kdyby to vyšlo souběžně s konzolovými verzemi, tak by byly prodeje na PC mnohem vyšší.

A vytahovat tu warez nemá smysl, protože drtivá většina warezáků by si hru nekoupila ani tak. Mnohem vícod prodejů odrazují DRM ochrany jako je to blbé Denuvo atd...

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz jsem si zase pripomel proc nepotrebuji konzoli. Koncim x)

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bonny

Na krabicovky máš odpověď níže a digitální verze ze SC. . To už jsi snad napsal ze zoufalosti, ne?

Myslíš, že aspoň milión lidí dává přednost mimo-steamovým variantám v digitální podobě, když je hra na Steamu?

To snad nemyslíš vážně, jsi PC hráč jako já, takže by ti mohlo být jasné, že tam čísla nebudou v porovnání se Steamem o nic vyšší, právě naopak.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Mavas tu s 5, 5 miliony na steamu, ale co krabicovky a digital verze ze social clubu?

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Já vím, že máš PC rád, já taky ale natvrdlý jsi ty pokud nedokážeš překousnout, že konzole v prodejích prostě vedou, to je dlouhodobý fakt. Jasně PC prodeje se od počátku Steamu zvedly už to není jako za dob PS2 a počátku PS3, X360, kdy prodeje na PC byly absolutně tragické a pirátství bylo na vrcholu a přemýšlelo se v mnoha studiích o tom, že na PC hry ani nebudou viz. NHL, které z PC nakonec nenávratně zmizelo, protože pro EA nemělo smysl ho vydávat na PC, kde ho nikdo nekupoval ale zvedly se z absolutního minima na minimum. Pro GTA je také výhodné, když má každoročně zpoždění a pro ostatní hry taky, podívej se kolik vývojářů začíná své hry vydávat dlouho po konzolových verzích, proč asi? Kvůli optimalizace to určitě nebude.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Mas pravdu. Nekdo proste nedokaze prekousnout pravdu, ze na tom PC platforma neni tak spatne jak si mysli

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bonny

Kde jsi ale vzal těch 15 milionů prodaných kusů a 15-20% celkových prodejů?

To jsou na PC platformě Sci-Fi čísla a sen všech vývojářů. Pokud se GTA V dostalo za 10 milionů celosvětově, tak to je pořád úspěch o kterém si jiní mohou nechat jen zdát.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
19. 10. 2016 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bonny

Nemá smysl se hádat s natvrdlým...

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

U RDR2 je tak 80% pravdepodobnost, ze na PC nevyjde, ale proste nemuzes tvrdit, ze PC platforma neni vydelecna pro rockstar, kdyz dejme tomu dela 15-20% zisku (v pripade GTA V) .

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bonny

Počítám jednotlivé platformy ne všechny.

Kdyby se na PC prodalo 15 milionů (čísla ze SteamSpy jsou 5. 5 milionů a většinou to sedí, samozřejmě tam může být rozdíl v pár stovkách nebo tisícovkách určitě ne ale v milionech. . Krabicovky mají limitované počty na PC a expeduje se jich do prodejen méně než konzolových kusů, což si můžeš klidně ověřit na prodejně, kde nakupuješ hry. ) , tak je RDR 2 na PC bez debat a R* by se v minulosti několikrát nevyjádřil k tomu jak jsou PC prodeje tragické, což v minulosti udělal už třeba u GTA: SA nebo GTA IV. .

Odhady analitiků jsou teď okolo 15-25 milionů kusů prodaných kopií RDR 2 dohromady, jak na PS4 tak XO. Pořád ale řešíš prodej, já řeším prodej i výdělek, který se konzolím na PC nemůže rovnat a už vůbec ne z dlouhodobého hlediska. X360 a PS4 verze mají nejvíce prodaných kusů, což taky znamená, že z dlouhodobého hlediska generují největší výdělky v GTAO.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

A ted trochu matiky. Pokud beres vsech 5 (ps3, ps4, X360, xOne, PC) platforem s celkovym prodejem 70 milionu kusu znamena, ze pokud se na PC prodalo 15 milionu kusu, jsme nekde okolo 20% podilu vsech prodanych kopii ze vsech platforem. Tak kde je to tvrzeni, ze se na PC neprodava ted? Nemuzes davat dohromady PS3 a PS4, protoze ty hry byly od sebe odriznute .

obivan568

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Jenze za chyby se hochu plati, kdyz vyvojari poserou nejakou hru (treba mafia 3) , tak jim musi bejt jasny, ze lidi budou nadavat. A to muzou bejt jeste radi. Jsou vyvojari, kterym bych pral prejeti autem

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Dobře i kdybych z těch 65 milionů k těm cca 5. 5 milionům přidal dalších 5. 5 což už je na PC ale hodně přehnané číslo obecně a málokdo by mu věřil viz. čísla o pirátsví v porovnání s prodeji od CDPR a dalších, pořád je to v porovnání s konzolovým trhem málo a pořád se musí brát ohled na to, že hra šla na PC do velkého množství slev zatímco na konzolích si pořád držela cenu na 1999 a jen jednou jsem tam viděl kolem svátků bundle se Shark cards za 1799, tím se dostáváme k samotnému výdělku, kde už není třeba debatovat o tom, která platforma vygenerovala a stále generuje větší finanční obnos hlavně tedy v GTAO.

Dais
Dais
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Souhlas... gta5 jsme si pri vydani kupovali 4 lidi a 3 z toho krabicovku ( opet mnohem levnejsi nez digitalni verze nebo steam verze ) a verim ze to tak udelalo vic lidi

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Opět znovu - jak můžeš tvrdit, že oproti Xbox 360 a PS4 verzím GTA V byly prodeje na PC menší, když nemáme oficiální čísla? Maximálně vycházíš z čísel Steamu z databáze SteamSpy, ale ty jsou nekompletní a o dost menší, než je tomu ve skutečnosti.

Ok, Steam má 5, 6 milionů, ale nesmíš zapomínat, že krabicovky šly přes Rockstar Club, takže řekněme, že to je dalších minimálně 10 milionů a do toho prodeje digitální verze přes Rockstar Club. Jak říkám, nemáš kompletní informace, pouze odhaduješ. GTA V na PC může mát klidně 20 milionů prodaných kusů.

Takže ano, konzolovky jsou prodávanější, ale stejně prodeje PC verze vývojářů zajistí pořádný balík peněz. Z toho pohledu se nevyplatí Rockstaru vynechávat PC.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Netvrdím, že to byl propadák na poměry PC byly prodeje hodně slušné (Skyrim a GTA V mají na PC snad nejlepší prodeje) , pravděpodobně to ale bylo hlavně kvůli GTAO, které by si "piráti" zahrát nemohli a slevám na Steamu, protože znám osobně dost "pirátů", kteří mají Steam účet a hry, které už vlastní nelegálně si koupí jen ve velké slevě na Steamu a to jen aby zaplnili knihovnu. V porovnání s ostatními platformami, hlavně tedy X360 a PS4 verzemi to bylo stále hodně málo. Mě osobně je jedno, zda to na PC bude nebo ne, mám konzole i PC a na PC bych si to samozřejmě užil více ale nelíbila se mi reakce uživatele surda007, který dělá z konzolových hráčů betatestery pro výsledný produkt, tyto jednání ohledně PC vs Konzolí mi příjdou vcelku stupidní a tak jsem si řekl, že bych to dle dostupných informací trochu uvedl na pravou míru.

Lazy:

To máš podivné informace, ano prodeje na poměry PC byly velké ale GTA V v první den prodalo 11, 21 milionů kopií na PS3 a X360 a za to doteď drží rekord. 45 milionů to bylo, když šly do prodeje PS4 a XO verze. A momentálně na Steamu by mělo být zakoupeno nějakých 5, 608, 707 kopií. .

Momentálně jsou celosvětové prodeje ale 65 milionů. .

Jak jsi napsal sám "Počítat doufám umíš".

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Az na to ze prodeje PC verze GTA V tezce predcili ocekavani samotnych vyvojaru a vydavatelu

Mam dokonce pocit ze pred pc verzi bylo prodano nejakych 45M dohromady, coz je na platformu nejakych 11-12M (PS3, x360, Xone, PS4) a po vyjiti pc verze to pak bylo myslim pres 55M pocitat doufam dal umis Tedka bude to cislo este nekde inde.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MachujaNapitchi

Hodně by mě zajímalo, kde bereš to, že GTA V na PC byl prodejní propadák. Pokud koukáš na prodeje na Steamu, tak nesmíš zapomenout, že krabicovky se aktivovali na Rockstar Clubu, kde vývojáři rovněž prodávali digitální verzi. GTA V na PC rozhodně propadák nebylo a Rockstar si je toho moc dobře vědom. Nicméně, u Red Dead je úplně jiná situace, předchozí díl byl pouze na konzole a pokud dvojka navazuje na Red Dead Redemption, tak by museli udělat nějaké intro, které vše vysvětlí, nebo pojmout příběh jinak. Šance, že RDR2 bude na PC tu je, stejně jako u jiných her.

Navíc nechápu hráče, kteří někomu něco nepřejí. Vždyť tobě může být jedno, zda Rockstar hru vydá na PC. Měl bys to brát spíše jako plus, vývojáři budou mít více peněz, které mohou investovat do vývoje další své hry.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @surda007

Ano stejně, tak jako jste si zahráli první Red Dead Redemption.

Pokud se podíváš na to, proč GTA V bylo na PC, tak prakticky je to jen díky tomu, že šly do prodeje PS4 a XO a tak se udělala verze navíc, která se portovala rovnou na PC. Po prodejích GTA V na PC v porovnání s konzolemi ať už starou nebo novou generací bych se nedivil, kdyby jednoho dne R* na PC nevydal už nic. Ale GTA je na PC zavedená značka, takže to tam pravděpodobně bude o nových IP už ale pochybuji. Mnoho lidí totiž zapomíná na to, že R* sice je pod Take-Two, jakožto vydavatelem ale nepatří mu už pěkných pár let. R* je naprosto nezávislým studiem a živí ho hlavně ty miliardy, které vydělává momentálně v GTAO + prodeje GTA V.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @GoOdTiMe

Kdo ti drží pistoli u hlavy a nutí tě to koupit? Když nejsi dost soudný na to aby jsi sám dle informací a materialu posoudil zda tě daná věc bude bavit a zda je na tvé měřítka kvalitní není to vina vývojařu ale tvá vlastní hloupost. I ty jistě ve své práci děláš chyby které nejsou ku prospěchu firmy jen s tím rozdílem že to není tak na očích všem chytrolínum jako jsi ty. Veritas odium parit

surda007
surda007
Level 1 Level 1
19. 10. 2016 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konzolisti nám to zaplatí a my pak budeme pařit na ultra 😂 jak gta5 💃

díky klucii

Reklama
Reklama