Den před zrušením hry se Microsoft tvářil jako by nic.
Romero Games vyvrací spekulaci o konci studia poté, co se stalo jednou z obětí škrtů v Microsoftu. Vydavatel zastavil financování nezávislého týmu a zrušil chystaný projekt. „Nezavřeli jsme a děláme všechno pro to, aby k tomu nemuselo dojít. Zrovna dnes jsme s týmem diskutovali další kroky,“ zní vyjádření.
Studio přiznává, že se situace podepíše na „personálním složení“, které je potřeba přehodnotit. Zároveň ale vývojáři odhalují, že byli osloveni několika vydavateli, kteří jsou ochotni pomoci s dokončením hry.
Studio pracovalo na AAA střílečce z pohledu první osoby, vydavatelem měla být zřejmě Bethesda, přestože oficiálně tato informace nemůže zaznít. Pod podmínkou anonymity prozradil jeden ze zaměstnanců Romero Games, že jen den před oznámením rozsáhlého propouštění a rušení projektů se představitelé Microsoftu s vývojáři setkali. K žádnému varování ale nedošlo. Stejný zaměstnanec před několika dny označil studio za de facto uzavřené.
Microsoft ale při snižování stavů sáhl především do vlastních řad. Úplně zavřel The Initiative a zrušil jeho Perfect Dark. K ledu měla být uložena série Forza Motorsport a studio Turn 10 mělo být zredukováno na podpůrný tým pro sérii Forza Horizon. Ukončen byl také dlouhý vývoj hry Everwild od Rare.