Rovio by se rádo stalo tahounem zábavy
Angry Birds Novinka Rovio by se rádo stalo tahounem zábavy

Rovio by se rádo stalo tahounem zábavy

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

2

Společnost Rovio, jež je zodpovědná za nechutně populární hříčku Angry Birds má do budoucna docela smělé plány.

Reklama

„Sázíme všechno na jedinou kartu - Angry Birds,“ nechal se slyšet Peter Vesterbacka. „Chceme se stát první zábavní značkou s miliardou fanoušků. Věříme, že by nám to mělo zabrat dva až tři roky.“

O trošku skromnější cíl si Rovio stanovilo na příštích dvanáct měsíců. Během nich by se firma ráda stala jedničkou "jen" v Číně. To přece není tak troufalé, vždyť je jich jen asi miliarda.

„Není to v současné době jen o penězích. Spíš o tom donutit fanoušky vracet se k nám a posilovat tak značku jako takovou.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama