V novince najdete i přepis rozhovoru.
Capcom vydal v pořadí třetí z vývojářských videorozhovorů, pořízených u příležitosti 20. výročí série Resident Evil. Hlavní postavou nového videa je Masachika Kawata, který pracoval na titulech jako je Resident Evil 4 a Resident Evil 5 a stejně tak na sérii Resident Evil Revelations a Umbrella Chronicles.
Na celé video se můžete podívat níže a pod ním najdete volný přepis do češtiny.
"Jsem Masachika Kawata, producent série Resident Evil. Pracoval jsem na hlavních titulech série Resident Evil 4 a Resident Evil 5, stejně jako na spin-offech, sérii Resident Evil Revelations a na Umbrella Chronicles."
"Původní hry Resident Evil zachycovaly pocit strachu a hrůzy. Myslím si, že se u těchto her na tyto aspekty kladl největší důraz. Nicméně počínaje Residentem Evil 4 začaly hry klást větší důraz na zábavu a herní zážitek. Hry, počítáno od Residentu Evil 1 až po Resident Evil 3 a od Residentu Evil 4 až po Resident Evil 6, jsou mezi sebou velmi odlišné, ale vždycky jsme se snažili udržet koncept hrůzy jako konzistentní jádro série."
"Je to již 20 let a fanoušci tuto série pro celou dobu podporovali. Zábavnost a další aspekty hry byly vyvinuty ve snaze vyhovět potřebám fanoušků v době, kdy se série stávala přístupnější širokému publiku."
"S každým titulem pokořujeme různými způsoby výzvy. V Resident Evil Revelations 2 jsme použili pro vyprávění epizodického příběhu styl cliffhanger. Ale pořád si myslím, že největší evolucí byl Resident Evil 4. Úplně to obrátilo způsob, jakým jsme vyvinuli první tři hry. U týmu, který jej vytvořil, jde v souvislosti s herními systémy a přístupem ke hře vidět úžasně odvedenou práci a jejich nadšení."
"Vezměte si třeba Umbrella Chronicles pro Wii. Hororový aspekt nebyl tak moc potlačen tím, že jste se spojili s jiným hráčem. Resident Evil 5 také zkoumal tento přístup hry pro dva hráče, ale šlo o zjednodušený herní systém z Chronicles a myslím, že si tak hráči mohli obsah hry lépe vychutnat. A máte zde také Resident Evil Revelations, původně vyvinutý pro kapesní konzoli. Zpočátku nebyla tato hra vnímána jako nějak náročný projekt, ale hodně jsme posunuli hranice grafických možností a herního systému, a tak se ve výsledku náš přístup nesl velmi hodně v duchu původních her. Byla to také šance pro obnovení herního enginu, takže to byl nakonec velmi hodnotný projekt."
"Chceme si lidi udržet tvorbou série Resident Evil, které lidé milují. Budu s týmem tvrdě trénovat, abychom vám fanouškům vytvořili něco, na co se můžete těšit. Děkujeme vám za vaši nekončící podporu!"