Pustí se studio Remedy do výrazně odlišného žánru?
Od vydání Alana Wakea 2 už uběhlo několik dnů. Vývojáři si mohou na nějaký čas odpočinout, byť je samozřejmě čeká práce na patchích a také post-launch obsahu, včetně dvou placených DLC. Co však neustává, jsou rozhovory, a jeden takový poskytl kreativní ředitel Remedy Sam Lake magazínu GQ.
Interview je to poměrně vyčerpávající, snad nejzajímavější je však samotný závěr. V něm totiž Lake odpovídá na to, jestli by někdy udělal něco trochu jiného. "Ano. Pořád myslím, že udělám," říká. Jsou tu prý příběhy, které vždy chtěl odvyprávět, ale ještě neměl tu příležitost:
"Jedním bylo takové šílené, vysokorozpočtové, temné gotické fantasy, které jsem pořád nevyužil..." Od dosavadních projektů Remedy by byl přesun k fantasy poměrně velký odklon, jakkoli jejich hry obsahují určitý prvek nadpřirozena.
Zda se nápad Lakea skutečně v budoucnu přetaví do videohry, těžko říct, každopádně pokud ano, tak si ještě hodně dlouho počkáme. Remedy má totiž momentálně ve vývoji celou řadu titulů: Condor (multiplayer spin-off Controlu), Control 2, remake prvních dvou dílů Maxe Paynea a projekt Vanguard (free-to-play kooperativní PvE střílečka). Všechny projekty jsou nyní ve fázi ověření konceptu.