Dělali na hře přes dva roky, EA přesto opomnělo některé zmínit.
Marcus Lehto, šéf dnes neexistujícícho studia Ridgeline Games, je zklamaný z přístupu Electronic Arts při sestavování závěrečných titulků nedávno vydaného Battlefieldu 6. Členům jeho týmu, kteří pracovali na singleplayerové kampani, se podle něj nedostalo dostatečného uznání.
„Tito talentovaní vývojáři neúnavně pracovali 1 až 2,5 roku na vytvoření základů hry. (...) Navzdory jejich významnému přínosu byla většina propuštěných zaměstnanců uvedena pouze v sekci poděkování na samém konci titulků a někteří včetně mě byli vynecháni úplně,“ říká Lehto.
K vyjádření na síti LinkedIn doplnil vývojář s historií v Bungie vlastní výčet zaměstnanců Ridgeline Games, kteří se na vývoji nového Battlefieldu podíleli.
Ridgeline Games vznikly v Electronic Arts na podzim 2022 jako studio dedikované na vývoj singleplayerové kampaně pro Battlefield. EA se ale rozhodlo Ridgeline na začátku roku 2024 v rámci vlny propouštění uzavřít.
O kampani Battlefieldu 6 jsme v recenzi napsali: „Zdaleka nejlepší příběhová kampaň ve válečných videohrách za posledních šest let nebo i více. Konzistentní syrový a realistický tón nebrání pestrosti lokací ani stylů hratelnosti, od pěšáků a dronů až po tanky, od velkých bojišť až po stísněnější infiltrace.“