Hellblade 2 Novinka Senua demonstruje revoluční animace obličeje pomocí Metahuman

Senua demonstruje revoluční animace obličeje pomocí Metahuman

Jan Urbančík

Jan Urbančík

5
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Díky nové technologii může být první výsledek hotový za pár minut.

Reklama

V San Franciscu se tento týden koná akce GDC, kde herní vývojáři z celého světa prezentují nové poznatky. Svou konferenci měla také společnost Epic Games, jež na akci State of Unreal prezentovala novinky ohledně Unreal Enginu 5. Jednou z těch nejzajímavějších byl Metahuman Animator. Technologie Metahuman se používá pro rychlejší vytváření postav, nicméně jak už název napovídá, Animator umožňuje velmi rychlé vytvoření animací obličeje.

Zatímco klasický proces zpracování po nahraní záběrů herce trvá docela dlouho (klidně i několik týdnů), Metahuman Animator zkrátka záběry vezme a během několika minut převede do podoby herní postavy. Výsledkem je velmi pěkně vypadající animace, kterou pak už stačí "pouze" upravit, čímž se celý proces výrazně urychlí.

Kromě demonstrace přímo na pódiu jsme se dočkali také videa od vývojářů z Ninja Theory, kteří technologii prezentovali v krátké ukázce ze hry Senua's Saga Hellblade II. V ní můžeme vidět záběr na hlavní hrdinku, kterou ztvárnila herečka Melina Juergens.

Bohužel žádné nové informace o hře jako takové jsme se nedozvěděli. Stále víme pouze to, že míří na PC a Xbox Series X|S.

Metahuman Animator by měl být k dispozici během několika měsíců, ani tady přesné datum neznáme.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama