Venku jsou přitom zatím pouze dvě epizody.
Seriálové adaptaci herní série The Last of Us se zatím daří jak z hlediska sledovanosti, tak i recenzí. Výrazný úspěch seriálu už nyní po vydání prvních dvou epizod začíná ovlivňovat prodeje her z této série.
Jako první se k nám dostaly prodeje krabicových her ve Velké Británii, o kterých jako první informoval magazín Gameindustry.biz. Za uplynulý týden se oproti předchozímu období prodeje hry The Last of Us Part I zvýšily o 238 %.
Ještě větší nárůst zaznamenala starší edice hry s názvem The Last of Us Remastered, jejíž prodeje se zvýšily o 322 %. Data z britského Amazonu poté ukazují, že se mezi nejprodávanější tituly nově dostalo i The Last of Us Part II.
Naposledy jsme podobný efekt sledovali po vydání animovaného seriálu Cyberpunk: Edgerunners, který výrazně pomohl prodejům Cyberpunku 2077. Aktuální čísla nasvědčují tomu, že nás v případě The Last of Us zřejmě čeká něco podobného.
Naše dojmy z čerstvě vydané druhé epizody si můžete přečíst zde.