Důkazem je spousta připravovaných her se zaměřením na příběh jednoho hráče.
Včera Bethesda vyzvala k záchraně singleplayerových her a postavila si na názoru Electronic Arts svou marketingovou kampaň. EA totiž zavřela studio Visceral Games (Dead Space) a nechala přepracovat akční adventuru Star Wars z důvodu, že se hráčům prý nelíbí lineární hry. Dnes se k podporovatelům her pro jednoho hráče přidává společnost Sony, která slibuje pokračovat ve vývoji těchto titulů.
Shawn Layden, výkonný ředitel Sony Interactive Entertainment, na PlayStation Experience uvedl, že milují singleplayerové hry a podle jeho názoru je dělá Sony dobře. Důkazem je akční open-world RPG titul Horizon: Zero Dawn, thriller Detroit: Become Human, God of War nebo Uncharted a The Last of Us.
„I nadále se budeme soustředit na singleplayerové hry,“ slibuje Layden.
Chcete další důkaz, že singleplayerové hry se prodávají? Generální ředitel Guerrilla Games dnes prozradil, že Horizon: Zero Dawn je zdaleka nejprodávanější hrou tohoto studia. Guerrilla Games za svou historii vytvořili Shellshock: Nam '67, Killzone, Killzone: Liberation, Killzone 2, Killzone 3 a Killzone Shadow Fall. Není tak divu, že přemýšlejí a možná již pracují na pokračování Horizon: Zero Dawn.
„Domnívám se, že hry pro jednoho hráče mohou poskytnout kouzelný zážitek. Vždy pro ně bude místo na trhu, jsou nesmírně důležité,“ dodal Hermen Hulst z Guerrilla Games.
Zdroj: Dualshockers.com