TES IV: Oblivion byla skvělá hra, mnohé inovativní technologie a prvky ale přinesl na trh Fallout 3 a Skyrim z toho nyní bude těžit.
Pryč je tak levelovací systém Oblivionu, kde se nepřátelé a obludy zlepšovali společně s hráčem. Skyrim má mnohem blíže Falloutu, a tak postupně budete leštit své schopnosti a potkávat stále tužší a tužší nepřátele, ale na nějaké chudáky a slabochy narazíte také, aby nemizela variabilita a různorodost.
Těžké souboje tak budou patřit novým a unikátním nepřátelům místo toho, abyste nudně a stereotypně potkávali stále stejné. „Pořád budete potkávat i slabší protivníky, které jednoduše zdecimujete,“ řekl Todd Howard z Betheady.
Vývojáři odstranili i systém náhodných konverzací, na které ve hře prakticky nenarazíte. „Náhodných konverzací je v příběhu opravdu málo,“ dodal Howard. „Více jsme se přiblížili systému Falloutu, kde máte konkrétní konverzace s postavami na různá témata.“
Tým hodně zapracoval na prostředí, které má být více různorodé a překvapující. „Během vývoje Falloutu 3 jsme pochopili, co to znamená vyprávět příběh prostředím, kdy neustále objevujete něco nového. Právě to jsme se snažili vytvořit i ve Skyrimu.“
The Elder Scrolls V: Skyrim vychází 11.listopadu letošního roku pro PC, PS3 a Xbox360.