Společnost se chce zaměřit na generování nových IP.
Společnost Sony je gigantem, který generuje skrze tvorbu her cílených primárně na konzoli PlayStation velmi slušné příjmy. Podle rozhovoru pro Financial Times s CFO Sony Hirokim Totokim to však vypadá, že její vedení akutně trápí nedostatek vlastních, dosud neokoukaných IP nutných k expanzi. Kvůli této skutečnosti se rozhodla investovat několik miliard dolarů do odstartování tvorby nových a především originálních značek, které se následně stanou součástí jejího portfolia. Vedení firmy si totiž uvědomuje, že pokud tento krok neudělá, může ji při tvoření herních hitů předběhnout někdo jiný.
Totoki ovšem podotýká, že aktuální značky Sony si vedou v rámci získávání nových hráčů velmi dobře. K řádnému rozšíření hráčského ekosystému však podle něj nejsou dost silné, proto je nutné vytvářet nové značky. Je však otázkou, zda je právě tato cesta ta správná. Minimálně Concord ukazuje, že sázka na novinky není vždy ideální. Například takové Bloodborne či některé z řady dobře známých akčních adventur by byly bezpochyby přijaty mnohem lépe. Snad se tedy další kroky Sony budou ubírat směrem, který si většina komunity přeje.