V pátek to bylo 0,4 procent, v posledních dnech byl zaznamenán malý nárůst. Mohou za to různé chyby.
Od pátečního dne, kdy vyšla next-gen konzole PlayStation 4 v Severní Americe, se na internetu objevují stížnosti prvních majitelů, kteří si stěžují na nejrůznější problémy. Některé jsou vážnějšího charakteru, jiné se dají opravit stáhnutím aktualizace. Sony ještě o víkendu prohlásila, že poruchovost prodaných kusů je zhruba 0,4 procent. To je zanedbatelné, když se během prvních 24 hodin v USA prodalo přes milion kusů.
Ve včerejším rozhovoru pro Engadget zástupce Sony řekl, že v současné době problémy PS4 postihuje méně než jedno procento konzolí. Během několika dnů tak byl podle všeho zaznamenán menší nárůst, který je ale stále zanedbatelný. V potaz musíme brát, že se toto číslo běžně u elektroniky pohybuje kolem 15 procent.
"Chápeme frustraci spotřebitelů, kteří měli problémy s konzolí. Pracujeme s našimi obchodními partnery na tom, abychom zákazníkům pomohli vyřešit problémy a zajistili výměnu."
"Hlášeno máme několik problému, které nás ujišťují, že jde o singulární problémy bez širšího dopadu na vyrobené kusy. Slyšeli jsme, že některé kusy byly údajně poškozeny během přepravy. Problémy má méně než jedno procento, což představuje velmi malé procento z celkového počtu prodaných kusů k dnešnímu dni. Něco takového jsme očekávali."
Podívejte se na seznam známých chybových hlášek PlayStationu 4, stejně tak na to, co znamená změna barvy svítícího proužku.