Zaměstnanec jednoho z bývalých studií pracujících pro Sony vyvrátil kolující domněnku, že s nimi Sony vycházelo lépe než Microsoft s těmi svými.
„Veškerá prohlášení Sony o tom, jak udržují s nezávislými vývojáři lepší vztahy než Microsoft jsou přinejmenším úsměvná,“ prozradil bývalý zaměstnanec Vivendi, který reagoval na vychloubání Chrise Lewise.
„Nepochybuji, že se spousta věcí změnila, ale vždycky mě rozesměje, když je slyším jak se nazývají bezpečným útočištěm pro malé indie vývojáře, kteří se snaží prorazit do velkého herního světa.“
Nejvíc si anonymní zdroj stěžoval na technické požadavky Sony a všemožné certifikáty, jež je třeba si vyřídit jak pro vývoj na PS2, tak i na PS3, a které jsou údajně horší než cokoliv, co je třeba pro práci s X360.
„O tvůrčích nástrojích pro PS3 mám spoustu hororových historek, přičemž nepomáhá ani ‚rozhádanost‘ mezi jednotlivými pobočkami Sony, kdy jedna neví, co dělá druhá. A k tomu všemu si přičtěte ještě absolutně žádnou podporu od firmy, když se tvůrci někde zadrhnou.“
„Dokonce to jednou skončilo tak, že Sony nařkla našeho vývojáře, že je lhář, když jsme jim řekli, že máme problém s jejich síťovým kódem, jenž v naší hře nefunguje, a že je to chyba jejich systému.“