South Park: Fractured but Whole má nabídnout jen pořádné DLC
Novinka South Park: Fractured but Whole má nabídnout jen pořádné DLC

South Park: Fractured but Whole má nabídnout jen pořádné DLC

Martin Cvrček

Martin Cvrček

4

DLC mají být nové a hodnotné, ne něco, co bylo vystřiženo z původní hry. Navíc jsme se dočkali videa ukazujícího zákulisí vývoje.

Reklama

Pokud nepočítáme pár balíčků výbavy, které byly zprvu dostupné jako bonusy za předobjednávku, South Park: The Stick of Truth se zcela obešel bez placeného dodatečného obsahu. Troy Parker a Matt Stone, tvůrci samotného seriálu South Park, v rozhovoru pro server IGN prohlásili, že se jim nelíbila myšlenka prodávat obsah, který byl vytřižený ze hry. Stone k tomu řekl následující:

„V případě předešlého titulu, Stick of Truth, jsme se moc snažili dokončit samotnou hru. Měli jsme pocit, že tu není nic navíc. Ale oni [pravděpodobně Ubisoft, pozn. redakce] řekli, co ta malá věc, kterou jste vystřihli? A já si myslel, že to je hrůza.”

Parker k tomu dodal: „Takhle by to řekli. Řekli by, vidíme, že jste tohle vystřihli ze hry... udělejme z toho DLC. To je na hovno.”

V případě Fractured but Whole je ale situace zcela odlišná.

„Svět se změnil i v případě her. Není to tak, že máte hru a máte několik věcí, které si do ní můžete stáhnout. Máte hru a snažíte se vytvořit žijící věc. ... Máte vytvořený svět a nyní - bez nutnosti začínat od nuly - můžeme říct, tady je malé dobrodružství, které můžeme vytvořit. A dokud to není sračka, dokud jde o pořádný výtvor, je to v pořádku. Jde spíše o bonus", řekl Parker.

Jinými slovy, Fractured but Whole se dočká DLC, protože hru je zkrátka třeba živit i po vydání. Půjde však o nové věci, ne o něco, co bylo vystřiženo během vývoje původní hry. Záleží na tom, jaké budou mít tvůrci nápady na hodnotné přídavky.

„Vlastně nás napadly dvě věci, o kterých jsme si - od začátku - mysleli, že by byly vážně hezké. Jenže z nich skoro máte pocit, že jde o trochu odlišný příběh, takže... Jde ale o skvělý příklad něčeho, u čeho jsme si řekli jo, udělejme to. Udělejme to pořádně a pak z toho může být DLC, které udrží hru při životě.”

Sám Ubisoft navíc v pátek vydal nové video, které sleduje právě spolupráci Troye Parkera a Matta Stona s vývojáři ze studia Ubisoft San Francisco, které na Fractured but Whole pracuje. Kromě mnoha letmých pohledů do zákulisí vývoje uvidíte i řadu záběrů ze hry nebo útržky cut-scén.

Díky videu jsme se navíc dozvěděli, že se hra původně měla jmenovat Butthole of Time (Řiť času). To ale neprošlo, takhle nazvaná hra by se zkrátka nemohla prodávat. A tak se z opakování slova „butthole” vyklubalo "but Whole" a to už vedlo k finálnímu, krásně dvojsmyslnému názvu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama